فیلو چوب به اصول اولیه برای جریان موفقیت


بارکر می گوید مشتری خدمات, قیمت و سهولت استفاده از درایو اشتراک

در میان ضخامت جنگل تبدیل شده است که بیش از حد بالا چشم انداز بیش از چند سال گذشته می توان آن را دشوار برای یک تازه بدوران رسیده جریان را به یک دندانه. اما در Philo یک جریان است که راه اندازی در سال 2017, سر, تبلیغات نی بارکر گفت: موفقیت رانده شده توسط سه, ساده, اصول — خوب خدمات به مشتریان با قیمت پایین و سهولت استفاده.

فیلو ارائه می دهد 59 کانال برای حدود 20 دلار در هر ماه منهای اخبار ورزشی و محلی پخش کانال های. فیلو را رها مشترک ارقام (برخی تخمین می گویند که آنها تا به حال حدود 50000 مشتریان در سال 2018). بارکر گفت: Philo رشد مشتریان در سال گذشته در حدود 10 درصد ماهانه, کلیپ.

“در این سال بوده است حتی بزرگتر, انفجار,” او گفت:. “ما تا به حال آنچه که ما فکر بسیار اهداف بلند پروازانه. با توجه به آنچه که اتفاق افتاده با رویدادهای جاری و مردم در جریان بیشتر… دیده ایم باور نکردنی رشد مشترک است که ما امیدوار به ادامه.”

صحبت کردن در یک سخنران جلسه در آینده-تولید مجازی NexTV اجلاس پنج شنبه بارکر گفت: قوی خدمات به مشتریان — آن رضایت مشتری نمرات در 90 ٪ -plus محدوده-و نه شارژ برای ویژگی های مانند DVR و به عقب نگاه که بزرگتر دیگر ارائه دهندگان و ساخت محتوای آسان برای پیدا کردن منجر به موفقیت است.

“ما ساخته شده است یک بسته است که شامل همه چیز در آن” بارکر گفت: جلسه مدیر پیج Bilins VP مدیریت محصول در Telaria. “ما در حال تلاش نیست که هزینه اضافی برای داشتن آنچه که ما فکر می کنیم باید فقط جدول مخاطرات.”

فیلو همچنین به عنوان یک مکمل به SVOD خدمات مانند HBO Max دیزنی+ و طاووس بارکر گفت.

“ما نمی حمل محتوا از NBCUniversal, WarnerMedia یا دیزنی/ABC” بارکر گفت. “این بسیار آسان است برای اضافه کردن یک $6 دیزنی+ اشتراک به Philo.”

برای تبلیغ بارکر گفت: Philo رویکرد مشابه است.

بارکر گفت: مهم این است که گوش دادن به آنچه که آن DSP همکاران و تبلیغ کنندگان می گویند که آنها نیاز به تبلیغات مربوطه تمام راه را تا زنجیره.

“Addressability کار نمی کند اگر شما در حال انجام چیزی متفاوت از هر کس و یا اگر شما در حال تلاش به رهبری” بارکر گفت.

حدود شش ماه پیش Philo شروع به اضافه کردن نوع امتیاز و زمان اجرا در محتوای سیگنال برای هدف قرار دادن و کار کرده است برای ساخت اولین حزب بخش داده ها بر اساس آن مشتری الگوهای مصرف. که اجازه می دهد تا تبلیغ به هدف قرار دادن یک مصرف کننده که ساعتهای زیادی انجام آن را به خودتان برنامه نویسی نیست و فقط در صفحه اصلی را نشان می دهد اما در هر برنامه ای که در حال مشاهده.

“به طوری که شما قادر به پیدا کردن آن اهداف که مربوط نه تنها در چارچوب آنچه که آنها در حال تماشای, اما در چارچوب آنچه آنها را تماشا کرده ام در سازمان دیده بان خود را تاریخ” بارکر گفت. “ما فکر می کنیم که واقعا کمک می کند تا در ارتباط با ساخت مطمئن شوید که شما در حال دیدن یک تبلیغ نیست که آزار دهنده است.”

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>