تصویری از یک خانم در آتش است یک افسانه است که به پایان می رسد متأسفانه

نزدیکی آغاز Portrait of a Lady on Fireیک نقاش جوان به نام ماریان (Noémie Merlant) گرفته شده است توسط یک متلاطم سوار قایق به جزیره ای در بریتنی. مردان در قایق — آخرین مرد چهره او را ببینید تا زمانی که بسیار نزدیک به پایان فیلم — حاضر به کمک به او را با چمدان که اگر ترس به خاطر جدا شده چشم انداز است. ماریان استخدام شده توسط کنتس (Valeria Golino) جزیره برجسته ترین ساکن به رنگ یک پرتره از دختر او Héloise (Adèle Haenel) به عنوان یک ترفند برای دختر خواستگار ثروتمند میلان نجیب زاده. یکی می شود این حس که کنتس’ آینده مالی سنگینی در این مسابقه اما دردسر است. Héloise نمی خواهند به ازدواج و حاضر به مطرح برای پرتره. ماریان باید تبدیل به همراه او کار بر روی این نقاشی در راز.

که مختصر اما پیچیده مجموعه برای Céline Sciamma را charmingly فراموش نشدنی عاشقانه اگر چه این فیلم به مراتب سبک تر و کمتر بیزانس تر از آن برای تلفن های موبایل. Sciamma را پرتره یک عشق داستان در مورد زنان و خواسته های خود را در قبل از مدرن بی انتها محیط زیست است. زمانی که کنتس برگ جزیره برای چند روز دو زنان جوان — همراه با یک خدمتکار جوان سوفی — سمت چپ به تنهایی به صحبت آزادانه خواندن شعر و سقوط در عشق است.

وجود آثار گوتیک عاشقانه — اسرار خانواده و احساسات شدید — اما تحت درمان با یک اهل تفریح و بازی, کیفیت دادن این فیلم فضای یک پری داستان: دو جوان شاهزاده خانم بازی کردن آیین های عاشقانه و کاوش یک جهان نا آشنا. آنها بسیار جدی در بحث از داستان عشق ارفیوس موسیقی دادن و شاعر و آورد و آن پایان غم انگیز (Orpheus’ کشنده زل زل نگاه کردن تبدیل به یک استعاره بصری بعد از آن در فیلم). آنها حضور در یک حزب در فضای باز که در آن زنان محلی به خود به خود آهنگ/شعار. در جالب نور-روحیه sub-طرح آنها سعی می کنند به کمک سوفی سقط جنین بارداری های ناخواسته است. آنها را با عشق خود به خود و unhesitatingly دو بی گناه در کشف خود به خود شور و شوق. “آیا همه دوستداران احساس آنها اختراع چیزی؟” Héloise می پرسد ماریان و وجود دارد یک حس است که خود امر در واقع بیشتر اختراع از گناه.

وجود خواهد داشت مقدار بحث Sciamma فیلم به عنوان یک اکتشاف از نگاه یک بازنگری نقد ایده “نر زل زل نگاه کردن.” این فیلم در مورد زنان به دنبال در هر یک از دیگر و در خود تصور چگونه آنها دیده می شود اما حتی آن نظری تفکرات درمان با بازیگوش تخیل. هنگامی که ماریان موافقت می کند برای ایجاد یک نقاشی از چهره خود او آن تساوی در بستر کار از خود در انعکاس یک آینه قرار داده شده بیش از Héloise محل انشعاب بدن انسان.

برای همه آن تفکرات اجتماعی و پر جنب و جوش digressions, تصویری از یک خانم در آتش است در درجه اول یک داستان عشق و جبرا غم انگیز یک, اما حس غیر قابل اجتناب و فرهنگی محدود و از قبل پیش بینی نتیجه گیری از نقش زن در جامعه در حال متعادل فیلم بی بند و نشاط خود را شاد اکتشاف آزادی و همراهی است. این یک پرتره از زنان تحت محدودیت (آتش در عنوان به نظر می رسد نماد ماریان را نا امید خشم) بلکه از زنان در بازی ایجاد یک جهان از هیجان و عاشقانه اختراع.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>