طرفداران حفظ حریم خصوصی فشار FTC برای کودکان و نوجوانان جمع آوری داده ها شفافیت نظارت

با توجه به افزایش در آموزش از راه دور و همچنین در جریان ویدئو در عصر coronavirus کودکان و نوجوانان طرفداران حفظ حریم خصوصی در حال دو برابر را در تماس خود را برای کمیسیون تجارت فدرال به دستور بیشتر کودکان و نوجوانان جمع آوری اطلاعات آشکار از رسانه های دیجیتال و شرکت های بازاریابی و edtech شرکت.

مرتبط با: کودکان و نوجوانان طرفداران می گویند FTC نیست اجرای COPPA

که آمد در یک نامه از موسسه عمومی نمایندگی در جورج تاون قانون برای کمپین های تجاری رایگان دوران کودکی (CCFC) و مرکز دموکراسی دیجیتال (CDD).

“با مدارس بسته در سراسر کشور خانواده های آمریکایی ها بیشتر از همیشه وابسته در رسانه های دیجیتال به آموزش و اشغال فرزندان خود گفت:” CCFC اجرایی مدیر جاش Golin. “آن را در حال حاضر ضروری است که FTC با استفاده از آن قدرت کامل را برای ریختن به نور در مدل های کسب و کار از edtech و کودکان در رسانه های دیجیتال صنایع, بنابراین ما می تواند درک آنچه فناوری بزرگ می داند در مورد فرزندان ما و آنچه انجام می دهند با اطلاعات است. مخاطرات هرگز بالاتر بوده است.”

این شرکت که “مجموعه ای از مات” جمع آوری داده ها و شیوه های بازاریابی آنها می خواهند افشا می, گوگل, دیزنی, زوم, Comcast ویاکام و edtech شرکت Edmodo و نابغه.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>