Roku پرده OneView پیشرفته پلت فرم آگهی


Roku اعلام کرده است یک تقاضای جدید به سمت پلت فرم (DSP) برای پیشرفته تبلیغات OneView یک نام تجاری جدید تعریف دارایی به دست آورد و در ماه نوامبر میان آن 150 میلیون دلار کسب Dataxu.

Roku که فقط رشد آن شمارش کاربران فعال برای آن OTT دستگاه اکوسیستم به 40 میلیون, گفت OneView ادغام رسیدن موجودی و قابلیت های Roku تبلیغات با هویت و اسناد ابزار DSP Dataxu.

همچنین بخوانید: Roku اضافه شده 3M کاربران فعال در Q1 روش 40M

OneView ازدواج برنامهای آگهی خرید با مدیریت داده های برنامه ریزی رسانه ها و انتساب ابزار هدف بازاریابان شرکت در OTT تبلیغات بازار است که انتظار می رود به رشد 31 درصد به 5 میلیارد دلار در سال 2020 با توجه به مگنا جهانی.

“هدف ما این است برای کمک به تبلیغ و محتوای شرکای سرمایه گذاری برای یک جهان که در آن همه تلویزیون جریان است گفت:” اسکات روزنبرگ ارشد معاونت و جنرال موتورز از Roku پلت فرم کسب و کار, در بیانیه ای. “OneView فراهم می کند داده ها و مقیاس در سراسر چشم انداز تلویزیون بنابراین بازاریابان می توانند با طرح, خرید و اندازه گیری تبلیغات تلویزیونی و در نهایت تغییر صرف به جریان سریع تر است.”

دیدار بعدی تلویزیون برای خواندن داستان های بیشتر مثل این یکی.

تصویری دیگر شرکت ها از جمله AT&T و آمازون خود را DSPs استفاده می شود که توسط سازمان های و برندهای برای خرید تبلیغات در کانال های مانند تلویزیون متصل, نمایش دیجیتال و صوتی با استفاده از اتوماسیون.

زبان به تبلیغ سن جی Porpatich, مدیر ارشد, رشد بازاریابی در مشروب الکلی تحویل شرکت Drizly گفت: OneView می دهد شرکت خود را یک راه برای اندازه گیری کانال های پیچیده مانند تلویزیون متصل. DSP ارائه می دهد حتی Drizly بینش که بینندگان کلیک بر روی وب سایت این شرکت پس از مشاهده آگهی.

“Drizly است مانند تعدادی از DTC مارک های که نسبتا خسته کننده ترکیبی از دو عظیم—Facebook و گوگل—با نسبتا ساده وسیله ای برای اندازه گیری آن دسته از بچه ها,” Poropatich گفت: Ad Age. “ما می دانستیم که ما تا به حال برای تنوع بخشیدن به.

“ما بیشتر علاقه مند به درک علی اجبار از تبلیغ و اینکه آیا این نتایج در مشتریان جدید” Poropatich اضافه شده است. “از آنجا که ما یک کنترل مخاطبان که فقط می بیند ما PSA تبلیغات در Roku ما می توانید اندازه گیری آسانسور از در معرض فرد در مقابل عدم قرار دارد.”

تحلیلگر اما تعجب می کنم اگر معرفی و در عین حال یکی دیگر از DSP در بزرگترین جریان اکوسیستم در ایالات متحده ایجاد خواهد شد یکی دیگر از “باغ دیواره.”

“آن شروع به نگاه مانند این بزرگ رسانه ای شرکت در حال راه اندازی دیواره تر-سبک باغ محیط از جایی که آنها می تواند اجرای تمام موجودی خود از طریق لوله ها و در نهایت سعی و محدود کردن خریداران به تنها با استفاده از آنها متعلق به سیستم عامل” گفت: Joanna o’connell, VP اصلی تحلیلگر Forrester نیز به تبلیغ سن.

“این چیزی است که خریداران بزرگ در حال رفتن به می خواهم,” او اضافه شده است. “آنها می خواهند سیستم عامل است که به آنها دسترسی بیشتر به جریان موجودی در یک محل واحد—این باعث می شود آن را سخت تر برای آنها را به انجام این کار است.”

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>