Sabio راه اندازی ناشران معتبر برای برنامه علم® تلویزیون


لس آنجلس 24 ژوئن 2020 — Sabio عبور صفحه نمایش فن آوری شرکت در پشت برنامه علم® امروز اعلام کرد راه اندازی از ناشران معتبر برای برنامه های علمی تلویزیون, یک تلویزیون متصل (CTV) آگهی هدف قرار دادن پلت فرم است که اهرم قوی داده تلفن همراه برای خدمت بسیار هدفمند آگهی واحد به جریان بینندگان تلویزیون.

اعتبار ناشران برای برنامه های علمی تلویزیون است که تکرار بعدی Sabio را تأیید ناشران محصول ابتدا برای تلفن همراه خود را ارائه.

“مصرف کننده محتوای الگوی مصرف با توجه به اقدامات — آن است که آیا viewability, برند, ایمنی, اتمام, نرخ و یا تقلب در کاهش همه آنها نشان می دهد این فرصت رو به رشد تبلیغات در CTV/OTT (بالای) سیستم عامل” گفت: Simon وانگ, Sabio SVP از استراتژی است. “در CTV, مارک های سرمایه گذاری در بیمه موجودی به درایو آگهی در عملکرد و ارائه بیشتر با نام تجاری تضمین ایمنی. برای پاسخگویی به این تقاضای ما ایجاد اعتبار ناشران برای برنامه علم® تلویزیون با هدف اصلی شناسایی حق بیمه ناشران — و ارائه حق بیمه مخاطبان برای مشتریان ما است.”

“همانطور که بیشتر بودجه در حال حرکت به تلویزیون متصل ارزیابی برنامه فضا برای تقلب و حصول اطمینان از ایمنی نام تجاری در حال تبدیل شدن به مهم عمل” گفت: استیون Katelman, EVP جهانی دیجیتال مشارکت Omnicom گروه رسانه

یکی از عناصر مهم از اعتبار ناشر در تلاش است Sabio را با همکاری خندق توسط اوراکل داده های ابر. یکی از پیشگامانی خندق را viewability راه حل برای CTV, Sabio در حال حاضر دیده می شود قابل توجه viewability نرخ به عنوان بالا که 98% است.

وانگ ادامه داد: “به عنوان رسانه ای محیط زیست می شود به طور فزاینده قابل اندازه گیری از آن خواهد شد بیشتر و بیشتر مهم برای تبلیغ به یک علمی و داده محور رویکرد به تعریف حق بیمه ناشران و تامین با کیفیت بالا عرضه. خریداران می خواهید اندازه گیری قابلیت های دسکتاپ و موبایل در دسترس خواهد بود برای CTV. اندازه گیری را فراهم می کند مسئولیت پذیری و Sabio طول می کشد اطلاعات محور عبور صفحه نمایش رویکرد به همه چیز ما برای اولین بار با تلفن همراه و در حال حاضر CTV.”

معیارهای انتخاب شده در بیرون ساختمان اعتبار ناشران محصول بر اساس مسائلی که در بالای ذهن برای نام تجاری تبلیغ امروز مانند تقلب شفافیت و ایمنی نام تجاری. هر ناشر می کند که دیدار با معیار فیلتر خواهد شد از Sabio را تبلیغ ترافیک. همه این عوامل مهم هستند برای برندها در تعیین چگونه آنها خود اختصاص دلار تبلیغات.

معیارهای زیر را پوشش میدهد:

  • آیا این نرم افزار خبره با جریان عمده CTV بازار
  • متوسط امتیاز کاربران این برنامه در حال حاضر
  • تاریخی تصویری از اتمام نرخ
  • برنامه viewability رای
  • سطح تقلب ترافیک
  • چگونه مخاطره آمیز مطالب در مورد نام تجاری ایمنی

راه اندازی در اکتبر 2019, Sabio برنامه علم® تلویزیون طول می کشد یک رویکرد جامع به هدف قرار دادن برای اطمینان از گرد و 360 درجه مشاهده رفتار مصرف کننده و بینندگان عادات در حال فرموله شده است. Sabio را CTV علاوه بر این ناشی از یک ترکیب از 40 سال تجربه در شرکت های رسانه ای مانند FOX, NBC و Telemundo.

Sabio را رویکرد جامع به ساختمان سفارشی مخاطبان از طریق برنامه هوش اعمال می شود به CTV, به عنوان آنها در حال حاضر قادر به اعمال خود به همراه تجربه و تخصص را به هم متصل خانواده مطابق با دستگاه شناسه به سطح خانواده از طریق برنامه علم®.

در مورد Sabio

Sabio برنده جایزه تبلیغات شرکت فن آوری فراهم می کند که مارک های پیشرو با تعادل کامل بین فناوری و خلاقیت است. ما تیم بسیار بازاریابان مجرب و مهندسین و دانشمندان داده ها عاشقانه های نوآورانه در همه چیز آنها را از در حال توسعه ما اختصاصی برنامه علم® پلت فرم و APEX آگهی سرور به ایجاد و ارائه خیره کننده تبلیغات بر روی دستگاه های تلفن همراه و تلویزیون متصل. Sabio مهندسی است برای توانمند سازی مشتریان ما با آخرین فن آوری است که ارائه بینش عملی و تحویل بسیار هدفمند کمپین های تبلیغاتی را به نفع خود و رشد کسب و کار شما. Sabio تاسیس شد و در سال 2014 توسط جانبازان در تلفن همراه و تلویزیون های صنایع و مقر آن در لس آنجلس با 7 دفتر در سراسر جهان.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>