اولین فصل از ‘ملک برادران: برای همیشه لطفا برای خانه’ و ‘معامله طنز’ تحویل دو رقمی رتبه های رشد برای HGTV


نیویورک [مارس 21 سال 2020] اولین فصل از محبوب HGTV سری اموال برادران: برای همیشه لطفا برای خانه و مقرون به صرفه قصرها تحویل دو رقمی رتبه های رشد برای این شبکه در طول هفته از آوریل 13. روز شنبه, مارس 15 در 9 p. m. ET/PT فصل سه والاتر از اموال برادران: برای همیشه لطفا برای صفحه اصلی—بازیگران شبکه محبوب املاک و مستغلات و نوسازی کارشناسان را به خود جلب کرد و جاناتان اسکات به عنوان آنها تعمیرات اساسی خانه های معمولی به پایدار, خانواده, خانه های رویایی—تحویل یک 0.74 زندگی می کنند به علاوه سه روز رتبه در میان P25-54. رتبه 23 درصد بالابر در سانس در میان P25-بیش از 54 سال پیش سطح و 29 درصد افزایش نسبت به قبل از شش هفته. برتر نیز به دست آورد یک 0.98 زندگی می کنند به علاوه سه روز رتبه در میان W25-54 30 درصد افزایش نسبت به قبل از شش هفته. جذب بیش از 2.7 میلیون بیننده به ملک برادران: برای همیشه لطفا برای خانه های نجومی برتر رتبه به عنوان بالا 5 کابل برنامه در چهار شنبه 9 و 10 p. m. سانس در میان W25-54, M25-54 مجلل P25-54 و مجلل W25-54.

در میان مجلل مخاطبان ملک برادران: برای همیشه لطفا برای خانه های نجومی برتر تحویل 1.01 L3 امتیاز در میان مجلل P25-54 و 1.30 L3 امتیاز در میان مجلل W25-54 های مربوطه 71 درصد و 74 درصد افزایش نسبت به قبل از شش هفته. در این قسمت به دست آورد یک 0.50 L3 امتیاز در میان M25-54 26 درصد بالابر بیش از قبل از شش هفته و همچنین به عنوان یک 0.89 L3 امتیاز در میان P2+ و یک 1.76 L3 خانوار امتیاز. دیجیتال سیستم عامل املاک برادران: برای همیشه خانه بود #4 کلی ترین واقعیت اجتماعی کابل سری برنامه در 15 آوریل.

روز شنبه, مارس 14 فصل سه والاتر از معامله قصرهاکه ستاره خانه renovator تامارا بعد به عنوان او موجب صرفه جویی در کانزاس سیتی را بیشتر نادیده گرفته شده و مستغلات و خانه و همچنین انجام به خوبی ارائه 0.60 L3 امتیاز در میان P25-54 در 9-10 سانس بعد از ظهر. رتبه 10 درصد بالابر بیش از قبل از شش هفته و افزایش 20 درصد بیش از سال پیش سطح. جذب بیش از 2.3 میلیون مجموع بیننده های این قسمت به دست آورد یک 0.74 L3 امتیاز در میان W25-54 25 درصد افزایش بیش از سال پیش سطح.

در دموی این معامله قصرها فصل برتر تحویل 0.72 L3 امتیاز در میان مجلل P25-54 14 درصد افزایش نسبت به قبل از شش هفته در سانس و یک 0.72 L3 امتیاز در میان P2+ a 17 درصد بالابر بیش از گذشته شش هفته.

در مورد HGTV

HGTV ارائه می شود خانواده ها با relatable داستان سوپراستار املاک و مستغلات و نوسازی کارشناسان و شگفت انگیز خانه تحولات است که الهام بخش پرشور مخاطبان است. برای هر کسی که به دنبال سرگرم کننده و aspirational خانه و سبک زندگی, مطالب, HGTV محل می شود. HGTV ارائه می دهد: یک بالا 10 کابل شبکه که توزیع شده است به بیش از 87 میلیون خانواده های ایالات متحده; یک وب سایت HGTV.com که جذب به طور متوسط 10.3 میلیون نفر در هر ماه; های اجتماعی رد پای 21.2 میلیون; HGTV مجله ماهانه انتشار می رسد که بیش از یک میلیون خوانندگان و منحصر به فرد مجموعه ای از خانه گرا محصولات از طریق HGTV HOME™ مصرف کننده محصولات خط. بیننده می تواند تبدیل به طرفداران HGTV و تعامل با دیگر صفحه اصلی بهبود (persian) علاقه مندان از طریق Facebook و توییتر و پینترست و Instagram. HGTV متعلق به, کشف, Inc., یک رهبر جهانی در زندگی واقعی سرگرمی پوشا 220 کشور و منطقه که نمونه کارها شامل کانال دیسکاوری, شبکه غذایی TLC, Investigation Discovery Travel Channel, Trendhunter, Animal Planet, Science Channel و آینده چند پلت فرم JV با تراشه و جوانا گاینس ماگنولیا به عنوان به خوبی به عنوان خود: اپرا وینفری شبکه.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.rushrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>