NBCU به جاش فلدمن برای نشان دادن نوآورانه آگهی فرمت های

NBCUniversal خواهد شد نشان از نوآورانه فرمت های تبلیغات آن است که برنامه ریزی برای آن جریان خدمات طاووس در آینده پیشرفته تبلیغات در اجلاس مارس 24 در نیویورک است.

طاووس خواهد شد مجازی تبلیغات پیشرفته آزمایشگاهی و جاش فلدمن اجرایی معاونت رئیس بازاریابی و تبلیغات خلاق را نشان می دهد انواع آگهی های جدید در فرمت های مختلف.

کسانی که شامل تبلیغات است که اجازه دهید یک حامی را بینندگان کل یک قسمت با یک آگهی; کشف تبلیغات است که تراز تجاری مرتبط با برنامه نویسی و اجازه دهید یک بیننده رویه عمل توسط ثبت نام برای قرارداد خاص و یا گرفتن تخفیف ارسال به تلفن های خود را; و در فرمان تبلیغات که اجازه می دهد تا مصرف کنندگان خود را با استفاده از Comcast صدای کنترل از راه دور برای ارتباط برقرار کردن با چه چیزی بر روی صفحه نمایش.

زمانی که NBCU نشان داد برنامه های خود را برای طاووس در ژانویه آن توضیح داد که چرا بر خلاف بسیاری از دیگر خدمات اشتراک این امر شامل تبلیغات.

مصرف کنندگان نه تنها قبول رابطه بین تبلیغات و محتوای آنها ارزش آن است. و وقتی که تبلیغات جذاب و مرتبط ؟ در واقع آنها آن را دوست دارم گفت: لیندا Yaccarino, NBCU صندلی برای آگهی فروش و مشارکت..

“Ad-پشتیبانی از جریان است که در مورد بیش از دادن مصرف کنندگان آنها چه می خواهند. همچنین در مورد دادن تبلیغ آنچه که آنها به شدت نیاز به,” او اضافه شده است.

چه تبلیغ نیاز به مقیاس است برای ایجاد آگاهی نام تجاری تولید و فروش و در نهایت افزایش قیمت سهام, او گفت:.

برای امضا طاووس به عنوان منشور تبلیغ Unilever, State Farm, الی, لیلی, Apartments.com و هدف.

NBCU برنامه ای برای استفاده از طاووس به بازسازی آنچه تبلیغات در تلویزیون به نظر می رسد. آن را به مدت پنج دقیقه و یا کمتر از تبلیغات و فرکانس کلاه برای اطمینان از بینندگان نمی بینید همان تبلیغات و بیش از بیش.

طاووس را با استفاده از داده ها-از جمله Comcast set-top-box data00 به تبلیغات مربوطه و شفاف در مورد چگونه است که داده ها در حال استفاده Yaccarino گفت. تبلیغ می دانید دقیقا همان جایی که تبلیغات خود را اجرا کنید و کامل-قیف متریک و اسناد.

طاووس استخدام برخی از نوآورانه آگهی فرمت که NBCU در حال حاضر نورد از جمله یک-دقیقه نخست غلاف و Shoppable تلویزیون.

“هر گونه تبلیغ, تجربه, که در حال حاضر وجود دارد خارج وجود دارد در بازار مانند شراب خواری تبلیغات و یا توقف تبلیغات—ما قصد داریم به طور چشمگیری بهبود آنها” Yaccarino گفت. “اما در اینجا اخبار—ما در حال ایجاد کاملا جدید آگهی تجارب فقط برای طاووس است که آن مجموعه جدا از هر چیز دیگری در بازار است.”

NBCU نشان داد بسیاری از کسانی که تبلیغ جدید تجربه برای رسانه های خریداران و سرمایه گذاران در ارائه و فلدمن را نشان می دهد آنها را به شرکت کنندگان در جستجوی پیشرفته تبلیغات نشست.

“هر کسی که می خواهد برای دیدن آخرین و بزرگترین تلاش برای تبدیل تبلیغات تلویزیونی و آن را موثر تر باید ببینید این نمایش گفت:” B+C کسب و کار ویرایشگر جان لافایت.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im