سناتور. هالی بد تبلیغات لایحه اهداف رفتاری تبلیغات

سناتور. جاش هاولی (R-Mo.) خواهد شد معرفی تبلیغات رفتاری و تصمیم گیری تنزیل رتبه و خدمات (بد ADS) عمل می کنند.

این لایحه را حذف بزرگ اینترنت ارائه دهندگان محتوا’ ثانیه. 230 مصونیت از مسئولیت برای بسیاری از محتوای شخص ثالث در صورتی که استفاده از تبلیغات رفتاری یا ترافیک در داده ها استفاده می شود برای ارائه چنین تبلیغات. آن را نیز شرکت هایی که در خدمت تبلیغات برای کسانی که ارائه دهندگان مسئول ادعا می کند در برابر آنها اگر ارائه دهندگان تا به حال کارگردانی که رفتاری تبلیغات نمی تواند در خدمت به کاربران خود.

ثانیه. 230 ایمنی می تواند برداشته شود برای یک دوره 30 روزه پس از هر بروز رفتاری ad.

مرتبط با: Rep. خناس می گوید بزرگ با تکنولوژی نیاز گردد مقررات

این لایحه تعریف تبلیغات است که از دست دادن یک ارائه دهنده است که کلید مسئولیت حفاظت به عنوان: “[A] شکل از تبلیغات 15 است که در آن تبلیغات نمایش داده شده به یک کاربر از یک کامپیوتر خدمات تعاملی بر اساس 1) صفات شخصی کاربر; 2) محل قبلی در 21 شکل گیری با توجه به کاربر; 3) اطلاعات شخصی از مشخصات در مورد کاربری که ایجاد شده است برای هدف فروش تبلیغات; 4) قبلی به صورت آنلاین و یا 2 offline رفتار کاربر;”و را شامل نمی شود “تبلیغات متنی مانند تبلیغات است که کارگردان به یک کاربر بر اساس 1) محتوای وب سایت خدمات آنلاین آنلاین نرم افزار و یا نرم افزار تلفن همراه است که کاربر متصل است; 2) محل کاربر در همان زمان که در آن تبلیغاتی است که به کارگردانی کاربر; 3) عبارات جستجو که کاربر اعمال می رسند وب سایت, سرویس و یا نرم افزار که به کاربر متصل است.”

مرتبط با: اوباما و معرفی بخش. 230-لایحه هدفمند

قانون را اعمال می شود به هر گونه تعاملی کامپیوتر ارائه دهنده خدمات با بیش از 30 میلیون کاربر در هر سال در ایالات متحده و یا 300 میلیون نفر در سراسر جهان و تا به حال بیش از 1.5 میلیارد دلار در جهان درآمد سالانه مگر اینکه این مالیات معاف وضعیت.

“تالار فناوری و دستکاری تبلیغات رژیم می آید با خبر برچسب قیمت برای مصرف کنندگان در حالی که ارائه تقریبا بدون بازگشت به کسی جز خود گفت:” هالی با استناد به Google و Facebook به عنوان نمونه. “از نقض حریم خصوصی به آسیب رساندن به کودکان برای جلوگیری از سخنرانی انشعابات بسیار واقعی است. این نوع دستکاری تبلیغات هستند نه آنچه که کنگره تا به حال در ذهن در هنگام عبور از بخش 230 و در حال حاضر زمان برای قرار دادن یک توقف به این سوء استفاده است.”

این لایحه می آید یک روز پس از مغلوب ساختن پیشی جستن به نام دولت در FCC به تعریف چه نوع از محتوای اعتدال نباید کسب ثانیه. 230 ایمنی. این بخشی از رئيس جمهور را به تلاش برای سرکوب آنچه که او گفته است سرکوب محافظه کار سخنرانی آنلاین در پوشش محتوای اعتدال.

جای تعجب نیست که انجمن ملی تبلیغ مخالف این لایحه است. “وجود دارد تمام انواع دلایل که چرا مصرف کنندگان می خواهید برای دریافت اطلاعات در زمینه آنها با تمرکز بر جای فقط بالغين محتوا” گفت: ANA گروه EVP روابط دولت دن Jaffe. او همچنین گفت که برخی از محدودیت های که می تواند تحت پوشش ممکن است افزایش مسائل مربوط به قانون اساسی.

او گفت: به وضوح تمرکز بر ثانیه. 230 مسائل در حال افزایش است در واشنگتن اما گفت: امیدوارم که معنی قرار دادن محدودیت در تبلیغات مربوط است که مصرف کنندگان می خواهند.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

ایندکسر

دیدگاهتان را بنویسید

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort Fethiye Escort Marmaris Escort android rat istanbul duşakabin fud crypter hack forum kuşadası escortturkuaz korsan taksibirthday giftkameralı su tesisatçısıMobil Ödeme Bozdurma Mobil Ödeme Nakite ÇevirmeTurkcell Mobil Ödeme BozdurmaTürk Telekom Mobil Ödeme BozdurmaMobil Ödeme BozdurmaGüvenilir Mobil Ödeme BozdurmaGüvenilir Mobil Ödeme Bozdurmakedi sahiplenmeYabancı Dizi İzle