ورزشی بازگشت به نشویل به عنوان Fairgrounds جاده سریع السیر فصل می شود در جریان

اصلاح: نسخه های قبلی از این داستان ذکر شده اشتباه چهارم دان. آن به روز شده است.

ورزشی بازگشت به نشویل شنبه با یک سر و صدا.

این سر و صدا از سهام ماشین موتور زوم در اطراف مسیر در تاریخی نشویل Fairgrounds جاده سریع السیر که در آن 1,505 طرفداران خواسته شد تا به دنبال دولت-دستور coronavirus همه گیر دستورالعمل به منظور تماشای این عمل است.

اولین مسابقه از 63 فصل در این آهنگ در اصل برنامه ریزی شده برای ماه آوریل 18. آن به تعویق افتاد هفت بار با توجه به همه گیر.

“همه به نظر می رسد تطبیق با وزارت بهداشت جهت بسیار خوب” نشویل Fairgrounds جاده سریع السیر جمهور سفت دیک گفت. “در همکاری با مترو به وزارت بهداشت و شهرداران’ دفتر امیدوارم ما مجموعه استاندارد منجر به نشویل به باز کردن ورزش در حداقل ظرفیت محدود. که هدف ما است.”

ظرفیت محدودیت شامل ساخت فقط 2500 بلیط در دسترس بود که 20 درصد از ظرفیت.

هشت بخش اجرا شد از جمله برجسته pro اواخر مدل های کامیون های سوپر, محدود, اواخر, مدل, خیابان سهام خالص سهام دونده جلو و افسانه و bandoleros.

دو زمان آهنگ قهرمان Cole WIlliams برنده 100 دامان pro اواخر مصرف سرب از دیوی قایق پارویی در دامان 61 و برگزاری بقیه راه است.

“ما قطعا تا به حال به بیمار برای دریافت این مسابقه می گوید:” ویلیامز که در مسیر قهرمانی در سال 2014 و 2016. “ما فکر کردیم که ما در نهایت رفتن به مسابقه آخر هفته گذشته و پس از آن در آخرین لحظه آنها تا به حال به آن را تغییر دهید. من می دانستم که آنها در نهایت آن را انجام داده — سفت دیک, (Fairgrounds پروموتر) باب Sargant و تمام خدمه خود را خیلی سخت کار کرده اند برای به دست آوردن چیزی انجام می شود در اینجا. آن را بسیار جذاب نشان می دهد قرار دادن آنها در امشب و همه چیز را زد بسیار صاف است.”

سلامت مدیر در lookout

دکتر مایکل کالدول مدیر شهری عمومی وزارت بهداشت با حضور او اولین سهام ماشین مسابقه روز شنبه. او نشسته در مطبوعات جعبه وجود ندارد به عنوان یک فن است.

کالدول وجود دارد در یک ظرفیت رسمی برای نظارت بر جمعیت. اگر طرفداران خال خال شد نقض coronavirus همه گیر دستورالعمل های تعیین شده توسط وزارت بهداشت و درمان, fairgrounds جاده سریع السیر مقامات فرستاده شد به درخواست آنها را به پیروی.

“این یک فرصت برای جامعه به یادگیری بهترین شیوه” کالدول گفت. “ما می خواهم برای شروع با مکان های مانند این است که کمترین خطر را برای انتقال COVID. ما واقعا فکر می کنم این اولین گام برای آموزش جامعه و کسانی که در حال کار در اینجا در مورد چگونگی زندگی با COVID virus به عنوان یک راه امن به عنوان امکان پذیر است برای به حداقل رساندن خطر است.”

همراه با نیاز به طرفداران به پوشیدن لباس محافظ و ماسک صورت و عمل اجتماعی فاصله خود را متوسط در نظر گرفته شد به عنوان آنها وارد اضافی بهسازی ایستگاه های قرار داده شد در طول تلاقی چند خیابان یا جاده راه آهن در جایگاه بودند به طور منظم تمیز ترین امتیازی می ایستد در تلاقی چند خیابان یا جاده را بسته بودند و بدون الکل فروخته شد.

“این رفتن به ادامه تقویت به مردم یادآوری کند که در این صورت مهم است که نه تنها برای محافظت از دیگران, اما حتی به عنوان فیزیکی یادآوری است که ما باید برای نگه داشتن کار در این” کالدول گفت.

مسابقه بعدی در fairgrounds جاده سریع السیر در حال برنامه ریزی برای ماه ژوئیه 17. کالدول گفت که اداره وی دیدار خواهد کرد با پیگیری مسئولان به بررسی چگونه شنبه مسابقه رفت و قبل از دادن خوب برای یک بعدی.

“وجود خواهد داشت یک گزارشگیری جلسه به عنوان همیشه وجود دارد این است که بعد از هر مسابقه اما وزارت بهداشت شده است امروز در اینجا رعایت و کمک به مانیتور با (fairgrounds جاده سریع السیر) کارکنان و ارائه بازخورد به طوری که در زمان آینده خواهد شد و حتی قوی تر می شود تلاش” کالدول گفت.

صبر است در نهایت بیش از

Shayne شین و همسرش کانی نشان داد تا به زودی پس از دروازه را باز کرد و قبل از اولین مسابقه رو در جریان در 5:30 p. m.

آنها رشد کرده بود خسته صرف زمان زیادی در خانه در قرنطینه با بسیار کمی به انجام.

“این چهار ماه; ما فقط به انتظار در هر چیزی برای انجام” Shayne شین گفت. “ما به سختی تا کنون دست یک مسابقه اینجا. ما نیز تا به کوهستانی Rim (در Greenbrier) و اردک رودخانه Raceway (در Lewisburg). ما آن را از دست رفته.”

کانی شین که بیکار شد و در طول همه گیر نیست در مورد به اجازه شوهر از دست چهار مسابقه.

“من نشستن در خانه و تماشای تمام اخبار; این همه من رو به انجام,” او گفت:. “من نگه داشته تا با آن هر چند تمام تعویق.”

این سه نفری عینک ماسک صورت, اما احساس نمی کنند آنها لازم است.

“ما نمی ترسم از این ویروس در همه” Shayne شین گفت. “او در حال حاضر آن را به حال. پس از آن او تا به حال دو تست منفی. من با او زندگی می کنند و خواب و با او و من هرگز آن را پس از آن به من مربوط نیست. ما خواهد بود با پوشیدن این ماسک اگر ما به ندارد.”

یکی دیگر از دیرین فن شکن Sterry که رشد بعدی به مسیر گفته شده وجود دارد که یک مسابقه فصل در fairgrounds در این سال به دلیل بیماری همه گیر.

“من فکر کردم که فقط می خواهد به من بدهید تا در آن; من فکر نمی کنم ما را در این سال به عقب” Sterry گفت. “من خوشحالم که ما در نهایت آن آغاز شده است. آن را احساس می کند خوب می شود در اینجا. I don’t mind, انجام, اجتماعی, فاصله, من نمی مراقبت از ماسک. من فکر می کنم COVID است پر از شکوفه اما من مایل به انجام آنچه در آن طول می کشد برای دریافت در اینجا.”

ویلیامز ذخیره شده بهترین ها را برای آخرین

آن بزرگ طرفدار اواخر مدلهای زمینه با 24 اتومبیل در شروع است.

ویلیامز Sellersburg, ایندیانا, مادری, نقل مکان کرد و از سوم به دوم جلوتر از لبنان دیلن Fetcho در دامان 30 و بلافاصله شروع به مبارزه با قایق پارویی برای منجر شود.

ویلیامز در نهایت ساخته شده خود حرکت 31 دور بعد.

“من نمی دانم چقدر دیوی بود واقعا صرفه جویی در مصرف; طرح من این است که همیشه برای نجات تا آنجا که من می تواند باعث شود شما هیچ وقت نمی دانید زمانی که شما در حال رفتن به یک احتیاط (پرچم)” ویلیامز گفت. “هنگامی که من به او سپر عقب من احساس می کردم که ما تا به حال آن را به عنوان طولانی به عنوان هشدار بیرون آمد. ماشین ما شده است واقعا خوب; این چیزی است که ما شناخته شده با این ماشین است که اجرا می شود طولانی و به نظر می رسید مانند آن را واقعا پرداخت می شود.”

ویلیامز به دست آورده $2,500 برای پیروزی و سنگ فرش به دست آورده $1,300.

Fetcho سوم به پایان رسید دانیل بولدن چهارم بود و مایکل مجلس پنجم شد.

دیگر برندگان: Tanner اسلحه (سوپر کامیون) جف کمربند (محدود مدل اواخر), Carl پورتر جونیور (خیابان انبار) فیلیپ McCord (خالص سهام) دانیل هارپر (پرواز), Bryson شیفر (افسانه) و آستین هریسون (bandolero).

رسیدن به مایک ارگان در 615-259-8021 و یا در توییتر @MikeOrganWriter.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>