تامارا روز تعمیرات اساسی عظیم شهر کانزاس خانه در فصل سه HGTV را “مقرون به صرفه طنز’


نیویورک [Feb. 27, 2020] معامله طنز, اکران سهشنبه, آوریل 7 در 9 p. m. ET/PT. در تازه قسمت, تامارا—شلوغ مادر چهار کارشناس طراح و مرمت علاقه مندان خواهد خرید ویران مانورس جای تعجب ارزان و استفاده از بودجه آگاهانه طراحی به نوبه خود فاسد شده خواص به یک خانواده جدید را برای همیشه به خانه. در طول هر نوسازی تامارا خواهد اطمینان حاصل شود که خانه های تاریخی و ویژگی های معماری منحصر به فرد جذابیت دست نخورده باقی می ماند از جمله دقیق شومینه کانونهای اصلی ویندوز و چوب طبیعی پس از اتمام. و برای جذب دلار بالا از خریدار امروز او نیز خواهد نوسازی طرح به روز رسانی تجهیزات و اضافه کردن امکانات رفاهی لوکس.

“کانزاس سیتی با این خانه های قدیمی گفت:” تامارا. “من پتانسیل این خواص است که هیچ کس دیگری می بیند بنابراین من می توانید آنها را برای یک قیمت عالی. هنگامی که من انجام می شود, این خانه آماده شود.”

در این فصل تامارا ورزش خواهد خانه اش رنو زرنگ و دانا برای تکمیل دراماتیک خانه تحولات در برخی از شهر بزرگترین و قدیمی ترین خانه های, از جمله 1918 استعماری و 1900 Shirtwaist خانه است که هر تعداد از 5000 فوت مربع. او را در کنار پدر و مربی بخش Schraeder به حرکت چالش های خانه تاریخی بازسازی از جمله پوسیده چوب لایه از کف پوش های قدیمی و پر هزینه رفع به عناصر اصلی. تامارا نیز اضافه خواهد شد تابع به خانه با pantries چند منظوره اتاق رختشویی و خیره کننده استاد سوئیت.

“در این خانه من قادر به صرفه جویی در مقدار زیادی از سرگرم کننده قطعات هستند که پیر و اصلی” اضافه شده تامارا. “اما من نیز قادر جدید را در لمس مدرن است که کاملا زیبا.”

طرفداران دعوت به ماندن متصل با معامله قصرها در HGTV دیجیتال سیستم عامل است. در HGTV رفتن بینندگان می گرفتن تا قبل از آغاز فصل مارس 2, در حالی که هر قسمت جدید در دسترس خواهد بود در روز سه شنبه آغاز مارس 7. کاربران آنلاین می توانید نمایش ویژه اضافی در پشت صحنه, عکس ها و ویدئوها با تامارا در HGTV.com/BargainMansions. طرفداران همچنین می توانید دنبال کنید @HGTV و #BargainMansions در Facebook, Twitter و Instagram برای بیشتر نشان می دهد و می توانید به دنبال تامارا در Facebook و Instagram.

در مورد HGTV
HGTV ارائه می شود خانواده ها با relatable داستان سوپراستار املاک و مستغلات و نوسازی کارشناسان و شگفت انگیز خانه تحولات است که الهام بخش پرشور مخاطبان است. برای هر کسی که به دنبال سرگرم کننده و aspirational خانه و سبک زندگی, مطالب, HGTV محل می شود. HGTV ارائه می دهد: یک بالا 10 کابل شبکه که توزیع شده است به بیش از 87 میلیون خانواده های ایالات متحده; یک وب سایت HGTV.com که جذب به طور متوسط 10.3 میلیون نفر در هر ماه; های اجتماعی رد پای 21.2 میلیون; HGTV مجله ماهانه انتشار می رسد که بیش از یک میلیون خوانندگان و منحصر به فرد مجموعه ای از خانه گرا محصولات از طریق HGTV HOME™ مصرف کننده محصولات خط. بیننده می تواند تبدیل به طرفداران HGTV و تعامل با دیگر صفحه اصلی بهبود (persian) علاقه مندان از طریق Facebook و توییتر و پینترست و Instagram. HGTV متعلق به, کشف, Inc., یک رهبر جهانی در زندگی واقعی سرگرمی پوشا 220 کشور و منطقه که نمونه کارها شامل کانال دیسکاوری, شبکه غذایی TLC, Investigation Discovery Travel Channel, Trendhunter, Animal Planet, Science Channel و آینده چند پلت فرم JV با تراشه و جوانا گاینس ماگنولیا به عنوان به خوبی به عنوان خود: اپرا وینفری شبکه.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>