حالت کلاسیک در Final Fantasy VII Remake نیست بسیار کلاسیک

سطح اول از loooooong-انتظار Final Fantasy VII Remake به طور غیر منتظره کاهش یافته است در این هفته. یاد باز از بازی که در آن ابر Barret و misfit گروه محیط زیست-حمله تروریست ها به Shinra ماکو راکتور به نظر می رسد کاملا زرق و برق دار و نمایشنامه مثل یک رویا بود.

اما همیشه وجود دارد اما…

یکی از چیزهایی که من واقعا هیجان زده برای بازسازی شد و اعلام آن را به یک کلاسیک نوبه خود مبتنی بر حالت گزینه است. که به نظر می رسید مناسب برای بازیکنانی مثل من که در اینجا به بطور منظم احساس یک منی تجربه بازی بیشتر نسبت به یادگیری یک سیستم جدید است. من سعی کردم از سیستم سنتی است و در بهترین حالت یک نسخه کلاسیک مدرن RPG سیستم نبرد.

نسخه کلاسیک دسته evades و مسدود کردن برای شما به طوری که آن را کمتر از یک هک و بریده بریده که خیلی خوب است و تا کنون تقطیر جنگ را به سنتی فاینال فانتزی مکانیک. من باید اشاره هر چند که این جنبه به طور تصادفی متوقف کار برای من دو بار رفتم از طریق بمب فرار از دنباله.

در حالت کلاسیک اساسی حمله خودکار است مانند در Xenoblade تواریخو ATB متر پر می شود اجازه می دهد تا شما قدرتمند تر حرکت می کند. هنگامی که شما را پر کنید شما می توانید X را فشار دهید برای باز کردن command منو برای جادوها و توانایی ها و موارد. توانایی همچنین یک میانبر مفید منو با استفاده از شانه سمت چپ دکمه که بازی سریع تر و پویا تر. برای سحر و جادو و شفا هر چند شما باید برای متوقف کردن این بازی خود را با یک دکمه را فشار دهید. آن را نمی خواهد آن را برای شما انجام.

اگر شما امیدوار بودند برای چیزی شبیه به اژدها تلاش یازدهم که پایبند به شدت به جنگ کلاسیک سیستم در حالی که هنوز هم با استفاده از مدرن دوربین کار به دعوا برخی از درام شما را از شانس هستید. این بیشتر از یک سیستم ترکیبی با استفاده از روش سه غیر MMO فاینال فانتزی عناوین. این خودکار-روش حمله از دوازدهم (با مراتب محدود تر برنامه ریزی) کلاس سوئیچ مکانیک XIII (هر چند به مراتب کمتر کاره و تا کنون آن را احساس می کند کمی بی فایده) و اکشن RPG رویکرد پانزدهم.

آیا این بد است ؟ هیچ. این در واقع یک مقدار زیادی از سرگرم کننده را به بازی هنگامی که شما از آن آویزان است. من به شدت توصیه دانلود این نسخه ی نمایشی برای تمرین قبل از مقابله با شما کامل بازی. دعوا رئیس مانند گارد عقرب که نیاز به تعویض اهداف و پنهان شدن پشت موانع زیست محیطی تا حدودی متضاد با منطق به حالت کلاسیک و نگاهی به برخی از مورد استفاده قرار گرفتن آن است. من قطعا می تواند ببینید که چگونه آن را ممکن است خسته کننده به کسی که از گفتن Octopath مسافرانتظار به حق را به مشابه روش بازی.

خبر خوب این است که Final Fantasy VII Remake است زندگی می کنند تا به همه اعتیاد به مواد مخدره است که یک دستاورد قابل توجهی پس از چند بازی که تا کنون شده است به کرات مانند این. شخصیت ها و محیط های در حال راه ما همیشه تصور آنها در واقع در حال راه بازگشت در PS1 روز. که گفت: سه گانه-بازی تکامل است و این تکامل با آن است. حالت کلاسیک است که قطعا یک نعمت غیر مترقبه برای گه گاه به گاه و نوستالژی, پرنیان, اما آن را هنوز هم کشش ماهیچه های خود را بطور قابل توجهی تا زمانی که شما برای گرم کردن به آن است.

Final Fantasy VII Remake نسخه ی نمایشی در دسترس است در حال حاضر در فروشگاه پلی استیشن.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>