وجود سوراخ در ناکسویل آبجو قفسه — اما نه فقط به خاطر مردم به نوشیدن بیشتر

به عنوان خریداران کردن در کنسرو سبزیجات در طول مراحل اولیه از COVID-19 کنسرو آبجو نیز شروع به پرواز کردن مواد غذایی در قفسه های فروشگاه.

بلر Reath مدیر توسعه کسب و کار برای چروکی توزیع شرکت گفت: “شربت خانه در حال بارگذاری” محبوب بود که دولت محدودیت نگه داشته و مردم را از ملاقات با دوستان خود را در نوار.

در حال حاضر به عنوان کشور بازگشایی آبجو کارگران صنعت در حال بازی گرفتن تا پس از وقفه در تولید و سفت عرضه قوطی های آلومینیومی و یک مشتری جدید تمایل به نوشیدن در خانه.

‘وجود سوراخ در قفسه’

چروکی توزیع آبجو با 61 شهرستان در تنسی و عمل به عنوان واسطه بین کارخانه های لبنی و خرده فروشان. هدف اصلی آن این است که مطمئن شوید که هر کس می شود آبجو” Reath گفت.

اما که متکی به کارخانه های لبنی عرضه محصول.

“آن را دوست ندارم شما می توانید فقط تولید آن فورا” او گفت:. “یک آبجو معمولی طول می کشد حدود سه هفته به طول می انجامد. اگر شما در مورد آن فکر می کنم این ماشین منگنه تا به حال این همه موجودی و سپس رو تعطیل برای یک ماه و دو ماه. سپس تمام موجودی است که آنها تا به حال رو نوشید و یا رو به ما فروخته توزیع کنندگان.”

مصرف عادات را تغییر داده اند به خصوص در مراحل اولیه بیماری همه گیر.

هفته پایان مارس 21 با توجه به نیلسن مطالعه صنعت دیدم 54 درصد افزایش در خارج از فرض فروش در فروشگاه در مقایسه با داده ها را از همان دوره در سال 2019. کردن قضیه به سادگی به معنی آبجو می تواند مصرف شود در محل آن خریداری شد.

این تعداد کاهش یافته و به 26 درصد افزایش پایان هفته 25 آوریل در مقایسه با سال گذشته در حالی که آنلاین خرید و فروش الکل در طول همین دوره افزایش 477%.

مصرف کنندگان نیز شده است خرید الکل در مقادیر بزرگتر. فروش 30-بسته 24 ساعته بسته آبجو افزایش حدود 20% در طول هر هفته پایان مارس 18, در حالی که شش بسته فروش کاهش 2٪.

“وجود سوراخ در قفسه” Reath گفت. “ما هنوز آبجو در انبار; هیچ تردیدی در مورد آن. هنگامی که شما تجربه رشد در یک صنعت است که همیشه رشد کمی و پس از آن شما باید رشد نمایی در سه ماه آن تغییرات زیادی است.”

مشتریان در حال تنظیم Reath گفت: خرید آبجو شبیه به آنچه که آنها استفاده می شود به زمانی که مورد علاقه خود را از سهام هستند. خرده فروشان نیز شده اند درک هنگامی که آبجو عرضه کم است.

“ما در حال فروش همه چیز است که ما در حال در آوردن,” Reath گفت. “اینطور نیست که همه چیز ما سفارش برای ما دریافت کنید. خوشبختانه (کارخانه های لبنی) در حال شروع به گرفتن back up.”

تقاضا برای قوطی

عرضه آلومینیوم قوطی های محکم گفت: Roger Kissling معاون رئيس جمهور از فروش و مدیریت مشتری برای قلب آهن کنسرو شرکت. شرکت اشویل محل فراهم می کند خدمات کنسرو به مدت پنج کارخانه های لبنی در ناکسویل منطقه است.

قوطی های تولید شده توسط تعداد کمی از تولید کنندگان بزرگ Kissling گفت ناکس اخبار و کسانی که تولید کنندگان در حال تلاش سخت برای پیش بینی تقاضا است.

“خطوط است که آنها را و آنها را نمی توانید تغییر دهید بین می اندازه” او گفت:. “آنها قفل شده است به تولید تعداد معینی از 12-آیا هر اونس و 16-آیا هر اونس اگر آنها را اجرا و عملیات به حداکثر ظرفیت. آن را دشوار است برای تنظیم به موقع.”

آلومینیوم می تواند کمبود در سال 2018 مجبور برخی از کارخانه های لبنی به تعطیل کردن تولید. Kissling است شخصا شاهد چنین کمبود در سال 2020 با وجود افزایش تقاضا است. با این حال وجود داشته است, افزایش قیمت ها در قوطی های آلومینیومی.

می تواند تولید کنندگان را اعلام کرد قصد دارد به ساخته شده است حداقل سه کارخانه در 18 ماه آینده, اما که نمی خواهد حل فوری مسائل مربوط به عرضه.

رابرت Budway رئیس جمهور می تواند تولید کنندگان موسسه انجمن تجارت گفت: امروز ایالات متحده آمریکا است که “می تواند صنعت کار 24/7 در نشست بی سابقه تقاضا است.”

“بسیاری از نوشیدنی جدید در حال آمدن به بازار در قوطی و دیگر به مدت طولانی می تواند به مشتریان در حال حرکت به دور از بطری های پلاستیکی به دلیل ادامه نگرانی های زیست محیطی در اطراف پلاستیکی آلودگی” خواندن بیانیه ای از گروه صنعتی آلومینیوم انجمن. “مصرف کنندگان نیز به نظر می رسد طرفدار حمل و storability از قوطی به عنوان آنها را به صرف زمان بیشتری را در خانه.”

برخی از آبجو سازان معلق خروجی از محصولات که فروش در حجم کم به تمرکز بر پرفروش. Molson Coors آیا این ممکن است در میان آنچه از آن به نام “بی سابقه کمبود 12 اونس قابل بازیافت قوطی های آلومینیومی.”

تنظیم به بازار محلی

قوطی همیشه بخشی از این طرح برای الست دم شرکت در ناکسویل. اما این بیماری همه گیر کوروناویروس led شرکت صاحب شین تاد و شرکای کسب و کار به تغییر زودتر از آنها انتظار می رود خواستار بر قلب آهن به ارائه خدمات کنسرو.

“محلی برخی از مشتریان را از آن لذت بردم چون بیشتر محلی آبجو در قوطی از وجود تا کنون بوده است” تاد گفت.

Kissling گفت ناکس خبری که الست تصمیم بخشی از یک روند در میان کارخانه های لبنی pivoting نسبت بیشتر بسته بندی آبجو.

“که رانده شده توسط میل نه تنها برای نوشیدن در خانه اما بسته شدن رستوران,” او گفت:. “اگر شما فقط در خرده فروشی بدیهی است که خرده فروشی و مصرف است تا به طور قابل توجهی. به طور کلی خرید بسته بر روی چه بخش شما دنبال آن هستید در حال مسطح و یا کمی پایین است.”

نیلسن پیش بینی شده در مه که ایالات متحده الکل صنعت نیاز به نگه داشتن 22 درصد رشد در الکل فروش-فرض به سطح کردن اثرات ناشی از کافه ها و رستوران ها بسته شدن. شراب و ارواح فروش بالای 22% آستانه هنگام مطالعه بیرون آمد اما آبجو سقوط کرد.

“مسیر رو به جلو خواهد نیاز به هر دو بهینه سازی کردن قضیه استراتژی و حمایت از یک مسئول بازگشت به فرض مصرف الکل” با توجه به نیلسن مطالعه است.

‘امواج’ از عدم قطعیت

برای برخی از کارخانه های لبنی این تصمیم به تغییر جهت کنسرو آبجو لازم بود برای جلوگیری از آبجو به هدر رفتن. در توزیع طرف تبس اساسا بی فایده بودند اگر وجود دارد هیچ رستوران آنها را به رفتن به.

پیش نویس فروش رفت, به صفر یک شبه Kissling گفت و آن را دشوار است برای آبجو کارگران صنعت برای پیش بینی آنچه که آنها را در موجودی. در آوریل Kissling شاهد افزایش درخواست از مشتریان مایل به نوبه خود چیز قابل آبجو به کنسرو آبجو.

“من فکر می کنم هنوز هم وجود دارد یک گرایش بسیاری از مردم به نوشیدن در خانه در حال حاضر برای مطمئن” تاد گفت. “قطعا وجود دارد برخی از مشتریان که آمده اند و همه چیز به خصوص نشسته در خارج. اما در حال حاضر آن را 100 درجه دوباره.”

الست اساسا جایگزین بخش زیادی از پیش نویس آن کسب و کار با بسته بندی آبجو. تاد گفت: آبجوسازی در حال حاضر در تلاش است برای پیدا کردن یک تعادل با taprooms بازگشایی شد.

“امواج (بازگشایی) ایجاد می کند این است که فقط عدم اطمینان و بیشتر مشکل پیش بینی دقیق” Kissling گفت. “اما این که چرا از دیدگاه من ما حفظ انعطاف پذیری و قابلیت اعتماد و اطمینان مهم است.”

‘ممکن است شما فقط باید برای رفتن به آنها را پیدا کنید’

الست در حال حاضر مبادرت به فروش آن آبجو در یک تعداد انگشت شماری از فروشگاه ها از جمله غذاهای کل. اما این همیشه یک راه آسان برای کارخانه های لبنی.

بسیاری از خرده فروشان شده اند بیش از حد شلوغ در طول همه گیر Kissling گفت و ساخته شده اند سیاست را در محصولات جدید است. اگر یک آبجوسازی نمی شد در حال حاضر تاسیس در فروشگاه آنها نمی تواند فقط با “نسیم در درب قرار داده و محصول خود را در قفسه,” او گفت:.

در شرایطی مانند این Kissling گفت: آن را به سادگی دوستداران آبجو به پیدا کردن راه هایی برای کمک به مورد علاقه خود را به کارخانه های لبنی.

“لطفا برای حمایت از صنایع دستی محلی آبجوسازی و امکان استفاده از به فروش اگر شما می توانید چیزی را پیدا کنید که شما می خواهید در قفسه,” او گفت:. “ممکن است شما فقط باید برای رفتن به آنها را پیدا کنید.”

ایالات متحده آمریکا امروز کمک به این گزارش.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.net

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>