آگهی های تلویزیونی کاهش درآمد کاهش به 9 درصد در ماه ژوئن

کاهش در تلویزیون ملی درآمد تبلیغ در ادامه به آهسته با ژوئن ارقام نشان دادن 9 درصد کاهش ترک در سه ماهه دوم پایین 19%.

ژوئن کمبود در مقایسه با 28 درصد سقوط در آوریل و 19 درصد کاهش ممکن است.

ملی کابل بود پایین 5 ٪ در ماه ژوئن و پایین 17 درصد برای سه ماهه. ملی پخش پایین بود 23 درصد در ماه ژوئن و 26 درصد برای سه ماهه.

“در ماه ژوئن شاهد هستیم که برخی از بودجه های تبلیغاتی شروع به بازگشت به حالت عادی” گفت: James Fennessy مدیر عامل شرکت SMI. “با بازگشت تدریجی زنده تلویزیونی ورزش و کسب و کار و رستوران ها شروع به بازگشایی ما انتظار داریم که نتایج در ماه های آینده تقویت شود.”

SMI گفت: دلیل اصلی کاهش درآمد بود که عدم زنده ورزشی از تلویزیون. در ماه ژوئن وجود دارد, برخی, فوتبال, گلف, نسکار و بلمونت استیکس اما هیچ NBA Finals, NHL, جام استنلی و هیچ فصل به طور منظم MLB بیس بال, ترک, هزینه ورزش کردن 60 درصد.

در اواخر جولای لیگ اصلی بیس بال دیر آغاز فصل NBA و NHL شروع بازی در مربوطه حباب. همه درو رتبه های بالا.

والت دیزنی Co.’s ABC است که در پخش نهایی NBA در ماه ژوئن گذشته بود پایین 51 درصد در درآمد تبلیغات. دیزنی ESPN پایین بود 20 درصد.

صرف در ماه ژوئن به صورت غیر ورزشی برنامه نویسی بود تا 2% در ماه ژوئن با بزرگترین افزایش در آینده خبر داد. فاکس نیوز تا به حال 55 درصد افزایش در هزینه تبلیغات در ماه ژوئن. هزینه سی ان ان شد تا 86 درصد و MSNBC شد تا 10 درصد است.

در میان سرگرمی, شبکه های CBS بود تا 12 درصد HGTV و شرط رشد 7% Univision شد تا 5 درصد و مواد غذایی رشد 1% و TBS مسطح بود.در میان شرکت های برنامه نویسی آگهی درآمد در ماه ژوئن افزایش 6% به صورت A+E Networks و WarnerMedia و Univision شد تا 5 درصد است. دیزنی درآمد پایین 36 درصد با هیچ NBA Finals, Fox پایین بود 18 درصد NBCUniversal پایین بود 10 درصد کشف شد پایین 2% و ViacomCBS تضعیف 1%.

برای سه ماهه دوم, همه رسانه ها و شرکت های آگهی درآمد پایین بود. دیزنی led با 31 درصد افت به دنبال WarnerMedia پایین 26 درصد ViacomCBS پایین 22 درصد NBCUniversal پایین 21 درصد کشف سقوط کرد و 15% Univision پایین بود 8% فاکس کاهش یافت 5% و A+E پایین بود 3 درصد است.

در ماه ژوئن ViacomCBS تا به حال 19 درصد سهم از هزینه تبلیغات. ViacomCBS به دنبال داشت NBCUniversal در 18% والت دیزنی Co. در 13 درصد کشف در 13%; WarnerMedia 10% فاکس 6 درصد و Univision 4 درصد. کسانی که هشت صاحبان حساب 89 درصد از تمام آگهی های صرف.

ViacomCBS به پایان رسید و سه ماهه دوم با 19 درصد سهم از درآمد تبلیغات به دنبال NBCU با 18 درصد دیزنی در 15 درصد کشف در 12 درصد WarnerMedia 10% فاکس 7% و A+E 5% و Univision 3 درصد است.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>