آگهی های تلویزیونی درآمد را نشان می دهد کوچکتر 23% کاهش در ماه مه

تبلیغات تلویزیونی درآمد ارسال شده کوچکتر رها در ماه مه نسبت به آوریل به عنوان COVID-19 همه گیر در ادامه به اخلال در کسب و کار با توجه به آمار و ارقام جدید از استاندارد رسانه ها و شاخص.

تلویزیون درآمد پایین بود 23 ٪ به $716 میلیون SMI گفت. که در مقایسه با افت نزدیک به 27 درصد در ماه آوریل و در سمت چپ 2020-21 پخش فصل به تاریخ پایین 11.4%.

کابل ad درآمد کاهش 24 ٪ به $446.6 میلیون و پخش پایین بود 23.9 درصد به $234.9 میلیون. پیوند بود تا 2.5 ٪ به $34.9 میلیون.

“اگر چه ممکن است در تلویزیون ملی آگهی بازار هنوز در رکود شده اند وجود دارد برخی از نشانه های دلگرم کننده آگهی دلار باز خواهد گشت در نیمه دوم سال به خصوص با پیش بینی بازگشت از زندگی ورزشی. ما امید زیادی برای بهبود سریع گفت:” جیمز Fennessy مدیر عامل شرکت SMI.

هنگامی که ورزش های گرفته شده از این معادله ممکن است تبلیغ درآمد پایین فقط 15 درصد است. ممکن است به طور معمول یک ماه بزرگ برای ورزش با NBA و NHL پلی آف رفتن بر روی دو پا از اسب مسابقه را تاج سه گانه در حال اجرا و لیگ اصلی بیس بال در نوسان کامل است. اما در این سال COVID لغو و یا تعویق ورزشی زندگی می کنند اگر چه به آرامی آنها شروع به راه خود را به عقب بر روی زمین و بر روی یک صفحه نمایش در نزدیکی شما.

یک سال پیش ورزش اختصاص 17 درصد از آگهی دلار تولید $52.8 میلیون در آگهی درآمد. ممکن است این ورزش هزینه کاهش یافته و 66 درصد و اختصاص تنها 8 ٪ از تلویزیون درآمد. ESPN و TNT که حمل NBA شد سخت ترین ضربه با TNT ad درآمد پایین 70.4% و ESPN پایین 58.7%.

آگهی هزینه های سرگرمی را نشان می دهد پایین 24% پخش در تلویزیون و 16.1 درصد در کابل.

در وبگاه هزینه تبلیغات پایین بود 23.9%. در حالی که همه از پنج زبان انگلیسی پخش شبکه های پایین تر از 20 درصد و پنجاه Univision شد تا 12.6 درصد در ساعات پر بیننده آگهی درآمد.

در کابل حتی سرگرمی, شبکه های که رشد مخاطبان خود را از دست داده, درآمد, HGTV چهارم پربیننده ترین شبکه کابل دیدم آن بینندگان رفتن تا 8 درصد است اما درآمد قطره 15.8%. شبکه غذایی رتبه بندی شدند تا 9 درصد اما درآمد کاهش 12.6% A&E بود تا 2% از درآمد تبلیغ پایین بود 0.7%.

با افزایش مشاهده آگهی درآمد برای اخبار تلویزیون بود تا 9.7 درصد به 103 میلیون دلاری در ماه مه. پخش اخبار درآمد بود تا 1.1% و کابل اخبار رشد 9.7%. فاکس نیوز درآمد بود تا 28.8% و سی ان ان شد تا 26.7%. اخبار نمایندگی 15 ٪ از تمام تلویزیون ملی درآمد از 11% از یک سال پیش.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>