بتهوون موسیقی دارای یک استعداد برای تعبیه خود را در DNA ما. اگر مغز انسان آمد متصلند با یک پیش مجموعه ای از کتابخانه موسیقی خود را greatest hits احتمال زیاد برچسبها بالای که لیست کوتاه. با بی حد و حصر میراث و شخصیت های تقویت شده توسط ملودیک دستاوردهای افسانه’ رده آن را حس می کند به همین دلیل دانشگاه هوستون است رعایت 250 سالگرد آهنگساز تولد. مجموعه ای برای شروع در فوریه 17, آه را مورز مدرسه موسیقی خواهد شد خوش بین المللی تحسین مهمان هنرمندان و محققان و اعضا به بتهوون 250 آه 2020 دو هفته به جشنواره اختصاص داده شده به بتهوون sestercentennial.

“من فکر می کنم این لحظات ما فرصتی برای گرد هم می آیند به عنوان یک جامعه و به مناسبت عظمت دستاوردهای بشر می گوید:” دکتر کورتنی Crappell مدیر مورز مدرسه و استاد پیانو و پیانو تعلیم و تربیت در آه.

“برای هوستون جامعه ما می خواهیم مردم را به بود در دانشگاه ما به تجربه آن را با ما. البته در [مورز] تمرکز ما روی دانش آموزان ما تجربه. بنابراین برای ما برای قرار دادن این با هم در دانشگاه ما به خصوص برای دانش آموزانی که با ما در حال حاضر در این لحظه در تاریخ…آن را به ما می دهد یک فرصت به معاون کشیش بخش یک تجربه برای دانش آموزان ما که رفتن به تغییر دهید و آنها را برای همیشه می گوید:” Crappell.

این جشنواره را خانه اقامت از بین المللی منادی گروه Formosa کوارتت و ویولونیست مجارستانی Kristóf Baráti که اجرای بتهوون Violin Concerto in D Major, op. 61 که در آن او به طور همزمان نقش این قطعه در حالی که انجام این ارکستر از ویولن (یک شاهکار او تکرار خواهد شد در فوریه 29 آه کنسرت ظاهر) را به دست آورد ستایش انتقادی. هر هفته جهت دریافت اقامت را شامل باز, تمرینات, مستر, و, کنسرت, باز هم مورز دانشجويان و عموم مردم.

“من کار را بالا نوازندگان از سراسر جهان به مدرسه موسیقی در هر زمان ما می توانید آن را انجام دهید و هر بار که ما این فرصت را به انجام آن می گوید:” دکتر اندرو دیویس موسس دین از Kathrine G. McGovern دانشکده هنر (خانه به مورز مدرسه). او می گوید که زمانی که او رسیده به این هنرمندان آن را با تنها جشنواره مفهوم; هنرمندان در انتخاب قطعات به برنامه ریزی در این رویداد یک تصمیم دیویس می گوید: کمک به حفظ روح مشترک.

“من نوع یک فن از اجازه دادن به هنرمند هنرمند و نه کاملا دیکته آنچه که آنها در حال رفتن به انجام. بنابراین من آنها را به مفهوم و اجازه دهید آنها را به رفتن به محل کار و آنها بوده ام واقعا پاسخگو است. من فکر می کنم آنها را با هم فوق العاده هیجان انگیز از سری برنامه های” می گوید دیویس از عملکرد تقویم انباشته با سونات مجلسی, موسیقی و آهنگساز سوم سمفونی های ‘Eroica.’ آن را به اندازه کافی به هر Houstonian را Beethoven-قلب عاشق جست و خیز ضرب و شتم.

در گردآوری این جشنواره صف از هنرمندان مهمان Davis, اولویت بندی دانش آموزان موسیقی نیاز به تاکید بر اهمیت این هنرمندان در تعامل با برخی از آه را بیشتر متمایل به موسیقی Coogs.

“ما نمی خواهد آنها را به مدرسه اگر ما اعتماد به نفس است که آنها را تحت تاثیر دانش آموزان در راه مثبت. ما قصد داریم مردم را به این مدرسه که فقط هیچ علاقه ای به تدریس و هیچ علاقه ای به تعامل با دانش آموزان و تاثیر. ما قصد داریم به دعوت مردم ما می دانیم که عشق دانش آموزان و عشق به آموزش جنبه از آنچه آنها انجام می دهند. این حوادث بزرگ هستند فرصت را به مردم می خواهم که به مدرسه موسیقی و به طور همزمان را گسترده تر تاثیر در جامعه به دلیل وجود چیزی در اینجا برای همه این که آیا شما یک محقق یک نوازنده حرفه ای و کار و یا فقط یک فن از موسیقی بتهوون آن خواهید بود یک دو هفته برای هر یک از این مخاطبان می گوید:” دیویس.

به عنوان آه حفظ نفوذ خود به عنوان یک پژوهش در دانشگاه دیویس می خواستم برای اضافه کردن ابعاد, تاریخ, فلسفه, دانش و علوم انسانی به جشنواره – چیزی است که او می گوید: او عمیقا ارزش.

“من واقعا علاقه مند به کار در سراسر رشته و من واقعا بر این باورند که این همه در مورد موسیقی; آن را مورد مطالعه, موسیقی, تفسیر, موسیقی, و تمام راه هایی که شما می توانید موسیقی به رشته های دیگر در دانشگاه.”

Beethoven 250 UH 2020 welcomes Formosa Quartet to the Moores School of Music for a week long residency open to students and the public beginning February 17.

بتهوون 250 آه 2020 استقبال Formosa کوارتت به مورز مدرسه موسیقی برای یک هفته اقامت به دانش آموزان و عموم مردم آغاز فوریه 17.

عکس از سام Zauscher

بتهوون 250 آه 2020 میزبان برخی از جهان بالا بتهوون دانشمندان از جمله دانشگاه UCLA ویلیام Kinderman در یک سری از کنفرانس های علمی و سخنرانی های طراحی شده برای درخواست تجدید نظر به هر دو علمی مخاطبان و عموم مردم. سخنران مهمان Kinderman خواهد بود صحبت کردن در مورد جنبه های سیاسی از بتهوون.

“بتهوون بود که مبارزه سیاسی در راه است که طنین انداز نه تنها در دوران ما اما شما احتمالا می تواند پیدا کردن رزونانس در هر دوره سیاسی در مورد آزادی فردی و چگونه این فرد بیان خود را با آزادی بیان, آزادی, احساسات و آزادی بود که شما هستند؟,” می گوید دیویس.

“من فکر می کنم بسیاری از رزونانس و بسیاری است که ما می توانیم از بتهوون و مبارزات خود را به عنوان یک هنرمند و راه حل خود را به این مبارزات به عنوان یک هنرمند. من فکر می کنم بسیاری وجود دارد ما می توانیم از آن که آموزنده برای راه ما زندگی می کنند زندگی ما راه ما را در مقابله با سیاست و این مسائل امروز است. راستش همین دلیل است که من فکر می کنم همه ما در مطالعه تاریخ همین دلیل است که همه ما رفتن به دانشگاه – بنابراین شما می توانید یک آموزش و پرورش است. شما لازم نیست مطالعه تاریخ به دلیل آن را برخی از مصنوع. شما به این دلیل مطالعه آن را واقعی آن خود را تکرار آن می رود در چرخه شما از آن یاد بگیرند و از آن راهی که شما را به تصمیم گیری. همین دلیل است که شما در حال مطالعه این مسائل; به همین دلیل ما در حال انجام است که در معلم سطح; به همین دلیل ما به بتهوون به عقب و ما واقعا مطالعه او سخت می گوید:” دیویس اشاره کرد آهنگساز وضعیت به عنوان یک “بزرگ فکری شکل” در تاریخ جهان غرب است.

“او یکی از اولین بار است که بازجویی از آن واقعا سخت و فراتر از قرن 18 روشنگری برای کشف آنچه در داخل از شما. با آنچه در همه این صدای درونی در داخل سر خود را ؟ چه می گذرد در سطح احساسی یا روانی سطح و نحوه بیان است که در موسیقی ؟ روشنگری است همه چیز در مورد جیره دلیل و منطق; اگر شما نمی توانید آن را توضیح دهید و سپس شما لازم نیست به صحبت کردن در مورد آن است. خوب بتهوون علاقه مند است [که]. همه چیز که اتفاق می افتد در یک, واقعی, انسان, عاطفی, روانی سطح – چگونه می توانم در آن در موسیقی ؟ او واقعا یکی از اولین بار در موسیقی من فکر می کنم که واقعا به طور سیستماتیک بررسی که در واقعا سطح عمیق. چیزی که باعث می شود او اولین رمانتیک و من فکر می کنم که جوهر از آنچه باعث می شود او مهم است.”

دکتر کورتنی Crappell پژواک دیویس’ چشم انداز.

“وجود دارد برخی از آمار و ارقام در تاریخ بشر است که دستگاه بزرگ و بتهوون یکی از آنها است. من می دانم که برای تلفن های موبایل بسیار پر اب و تاب, اما من فکر نمی کنم آن است که بیش از حد زمانی که ما صحبت در مورد بتهوون. شما فکر می کنم که چگونه مهم آثار او هستند و شما فکر می کنم حتی محبوب ترین قطعه شاید شناخته شده ترین قطعه در جهان – 5th Symphony. شما می توانید نشستن و گوش دادن به آن کار می کنند و بیش از بیش. هر بار که شما با شنیدن آن شما در حال تغییر است. شما فکر می کنم در مورد آنچه که بشریت را به انجام رسانده است و این یک سیگنال است که شما یک تکه بزرگ از هنر است. چیزی است که می تواند بازبینی بیش از یک عمر بدون رشد بیات می گوید:” Crappell تماس بتهوون موسیقی “سنگ محک.”

“اگر شما به دنبال چیزی است که به بررسی فراتر از آن و یا معافیت مرزهای, خوب, شما نیاز به یک نقطه مرجع برای دیدن چگونه آنها در حال انجام است. بتهوون را فراهم می کند که برای ما است.”

Crappell می درخشد نور را در beethoven’s متقابل نسل تاثیر اطلاع رسانی ژانرهای مانند تئاتر موسیقی و نوازندگان مانند بیلی جوئل و التون جان.

“موسیقی زیبایی شناسی از بتهوون در حال حاضر در همه آنها. شما فکر می کنم در مورد هسته زیبایی شناسی او با چه که متریک دادن ریتمیک کوتاه سازی واژه ها مدت زمان طولانی تر از هارمونی یا هارمونیک پیشرفت خود را; شما می توانید در یک قطعه از موسیقی مدرن و تقریبا مقایسه آن را به طور مستقیم به موسیقی بتهوون و پیدا کردن گاهی اوقات شما فقط تغییر پیانو – شما فقط می توانید تغییر دهید دست چپ همراهی الگوهای – و آن را برای تلفن های موبایل مانند بتهوون به جای سفر.”

Don’t stop اعتقاد بتهوون بتهوون در 250 آه 2020. این جشنواره اجرا می شود از 17 فوریه از طریق مارس 29. برای یک تقویم کامل از وقایع بازدید uh.edu/kgmca/events/beethoven-250/.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im