دانشگاه تنسی با هدف بهبود علم با افزایش تنوع دانشمندان

در سال 2017 ستاره شناسان در سراسر جهان شاهد چیزی فوق العاده ای: برخورد دو ستاره نوترونی میلیون ها سال نوری ایجاد انفجار های دیدنی و جذاب که در سمت چپ امواج در فضا خود را. این یک دیدنی های علمی دستاورد است. اما فراتر از علم, این رویداد نشان داد چیزی در مورد چگونه علم در حال تغییر بود.

این ستاره نوترونی مشاهده نمی شد کار یک تیم کوچک در یک رصدخانه. در سراسر جهان بیش از 3000 ستاره شناسان با اشاره به بیش از 70 تلسکوپ در همان نقطه روشن در آسمان شب است. آنها تماشا به عنوان انرژی از دور ستارگان فاجعه کاکل و پژمرده. با همکاری با یکدیگر در سراسر مرزها و تخصص ستاره شناسان قادر به دیدن یک رویداد انسان تا به حال هرگز قبل از دیده می شود و در فرایند یادگیری اساسی همه چیز در مورد جهان است.

موفقیت این پروژه نشان می دهد راه علم است که تغییر زیادی نسبت به تیم های میان رشته ای. از همه مهمتر ظهور تیم علم به معنی تاکید بیشتر بر تنوع. کارشناسان می گویند تنوع و شمول هستند و نه فقط در مورد انصاف و آنها بسیار مهم برای حل مسائل دشوار.

اما تنوع در دانشگاه علمی دست نایافتنی در مطالعات علم و تکنولوژی و مهندسی و ریاضی و یا بنیادی.

“با وجود دهه handwringing هزينه طرح و ناراحت کننده گفتگو” می نویسد: روزنامه نگاری پروفسور پاملا نوکرک در Chronicle of Higher Education, “پیشرفت در بسیاری از نخبگان دانشگاه های آمریکا شده است قابل اغماض است.”

دلایل این پیچیده هستند و ساختاری. زنان تجاوز افراد نژادی و اقلیت های قومی و دانشمندان از زمینه های غیر متعارف صورت موانع در تقریبا در هر مرحله از یک کار علمی. مردم از رنگ خود را در یک نقطه ضعف در دانشکده حقوق و اعطای کمک های مالی ارزیابی ارتقاء حجم کار و نهادی ارزش بورس تحصیلی.

دانشکده و مدیریت از دانشگاه کارولینای جنوبی-کلمبیا مدرسه این را می دانند. در پاییز گذشته این دانشگاه پیوست آرزوی اتحاد و ائتلاف ملی از دانشگاه ها به دنبال افزایش تنوع بنیادی دانشکده. آرزوی اتحاد بودجه توسط بنیاد ملی علوم و شامل 35 دانشگاه.

“ما می خواهیم به مطمئن شوید که تمام دانشکده ما احساس خوش آمدید, که آنها می خواهند به کار در اینجا” گفت: UTK کشيش دیوید Manderscheid. او گفت: ناکس اخبار این بسیار مهم است برای کاهش شکاف دستاورد برای دانش آموزان از گروه های کمتر مانند روستایی دانش آموزان جانبازان و اعضای نژادی یا قومی اقلیت.

آرزوی تیم چهره یک نبرد دشوار در سراسر کشور. حتی اگر 13 درصد از دکترا در علوم پزشکی تعلق می گیرد به دانشمندان نژادی یا قومی اقلیت همان کسانی که گروه های اقلیت را تشکیل می دهند کمتر از 2 ٪ از علوم پایه تصدی آهنگ هیات علمی در سراسر کشور. زنان نیمی از علم زندگی دکترای اما حساب برای تنها 33 درصد از علوم پایه تحقیقات علمی.

“این غیر قابل اجتناب نتیجه این است که ما حیاتی از دست رفته همکاران به ما استعداد استخر” می نویسد: فرانسیس کالینز مدیر موسسه ملی بهداشت.

دانشمندان نیز شدیدا از این حرفه است. متوسط حرفه ای علمی دانشمند کاهش یافته و از 35 سال در سال 1960 به 5 سال از 2010s. این عدم اقليت ها در بنیادی بوده است به نام “خط لوله چکه کن” مشکل است.

“من واقعا نفرت نشت خط لوله استعاره” گفت: گری مک داول, مدیر آینده پژوهشی غیر انتفاعی علم بشر. “نشت حاکی از آن است که منفعل هنگامی که آن را در واقع فیلتر شده است.”

مک داول توضیح داد که دانشمندان در حال فیلتر کردن دانشگاه توسط عوامل بسیاری است. اکثر آموزش دانشکده در دانشگاه این روز را باید تصدی. بسیاری از دانشمندان اولیه گزاف گویی بین چند شغل موقت. بسیاری از این مشاغل پرداخت ضعیف برای ساعت های طولانی. حتی اگر یک دانشگاه رفت و در یک تنوع استخدام شراب خواری را نمی خواهد حل این مشکلات است. در دانشگاه ها مانند دانشگاه ییل استخدام درایوهای ایجاد کرده اند “درب گردان اثر است.”

“بخشی از دلیل این است که این برنامه قادر است که آنها لازم نیست آدرس مشکل این است که آکادمی است که تغییرناپذیر و حاضر به تغییر است.” مک داول گفت. او گفت که اکثر برنامه های متنوع سعی در انطباق با مردم به شکسته سیستم های دانشگاه نه تعمیر سیستم های خود را.

آرزوی اتحاد در نظر دارد به گرفتن یک رویکرد متفاوت است. “ما در حال تلاش برای زمینه سازی برای موسسات به فکر می کنم در یک سیستم سطح مورد چگونگی سیستم های خود را بر مردم گفت:” تراویس نیویورک از آرزوی.

او توضیح داد که بدون درک اساسی ساختار دانشگاه از مشکلات شما را اجرا خطر هرگز حل آنها. به عنوان بخشی از این عضو دانشگاه ها مانند دانشگاه تهران تحصیل خود را برای پیدا کردن ضعف سیستمیک است که می توانید آنها را تغییر دهید.

“اگر ما فشار در برابر ساختار آن است که همه چیز را دشوار” گفت: Kimberly گریفین یک استاد دانشگاه مریلند و یکی از رهبران آرزوی. “در نهایت بهتر است برای همه.”

“ما نه فقط در گرفتن شماره گفت:” Manderscheid. او توضیح داد که در این سال به عنوان بخشی از آرزوی UT خواهد شد جمع آوری اطلاعات دقیق در مورد چگونه دانشکده احساس در مورد شغل خود را که آیا آنها احساس حمایت و اینکه آیا تبلیغات و حقوق عادلانه را در بخش خود. مطالعه گروه نیز نگاهی nontenured دانشکده جبران. این مهم است که به عنوان گروه کمتر را نسبت بیشتری از nontenured دانشکده.

“ما حقوق رقابتی است ؟ ما مزایای رقابتی است ؟ ” گفت: Manderscheid. “این بسیار مهم است چرا که استادان آموزش ما سال اول دوره و بزرگترین تاثیر را در دانش آموزان است.”

یک مطالعه در حال حاضر نشان می دهد UT مدرس حقوق کمتر از میانگین ملی است.

مطالعات متعدد نشان داده اند که دانشکده تنوع بهبود یادگیری دانش آموز و فارغ التحصیلی از جمله جانبازان بازگشت.

“ایده این است که هر کس سزاوار یک نمایشگاه شات بدون در نظر گرفتن که آنها هستند و آنها از کجا آمده و چه کسی پدر و مادر خود گفت:” تسا Burch-Smith, استادیار در بخش بیوشیمی و سلولی و مولکولی زیست شناسی است که در UTK آرزوی مطالعه کمیته.

او تاکید کرد که آرزوی نبود فقط در مورد تنوع برای تنوع خاطر. در شرق تنسی, بسیاری از دانش آموزان برای اولین بار در خانواده خود را برای رفتن به کالج و بسیاری از جانبازان و یا معلولیت. پیدا کردن یک حمایت استاد بسیار مهم است برای کسانی که دانش آموزان او توضیح داد.

“هر دانش آموز شایسته در نقش یک مدل و یک مربی” برچ-اسمیت گفت.

آن را بیش از حد به زودی به آنچه که UTK Aspire گروه مطالعه توصیه خواهد کرد. این مطالعه هنوز آغاز نشده است. آن را نیز خیلی زود به می گویند که آیا این گروه موفق خواهد بود. آرزوی می پرسد که دانشگاه های شرکت کننده فکر می کنم بیش از مدت طولانی. این احتمال وجود خواهد داشت تغییرات عمده در این سال و یا بعد.

اما اعضای هیات علمی از UTK آرزوی تیم مصمم هستند تا آن را به کار.

“یکی از گرادیان دانش آموزان ناشنوا است. او را خیلی خوب انجام می دهند و او می خواهد به دانشکده گفت:” برچ-اسمیت “من همه چیز را در قدرت من را که ممکن است برای او.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>