Verizon تصویب از راه دور تعمیرات رویکرد

در سن COVID-19. ورایزون در حال حاضر با استفاده از یک دستیار مجازی برای کمک به مشتریان با مسائل داخل خانه و یا کسب و کار کوچک با مشتری تبدیل شدن به غیر دستیار مجازی.

Verizon تکنسین باقی می ماند در خارج از محل اقامت و می فرستد به مشتری با یک متن شروع می شود که یک ویدئو چت.

مرتبط با: Cox Techs اقامت در خارج در تماس خدمات

مشتریان می توانید و به اشتراک گذاری تصاویر از تجهیزات است که تکنسین سپس می توانید استفاده کنید برای تشخیص مشکل و قرعه کشی در عکس های از تجهیزات به دستور مشتری در چگونه برای تعمیر مشکل با صدای ویدئو و یا خدمات داده.

“این ابزار جدید به ما می دهد توانایی برای ارائه خدمات عالی به مشتریان ما شایسته در حالی که به حداقل رساندن نیاز به در فرد تعامل در این بی سابقه تایمز” گفت: Kevin خدمات SVP از عملیات برای ورایزون.

Verizon می گوید که حدود 90 درصد از مسائل شده اند قادر به حل و فصل این تیم از تکنسین دستیار مجازی و مشتری است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.nettny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>