ViacomCBS همکاران با آگهی شورا به راه اندازی اجتماعی فاصله تبلیغاتی کمپین


MTV, Comedy Central, برترین شبکه به درایو #AloneTogether کمپین

ViacomCBS تیمی با آگهی شورا برای ایجاد یک کمپین ملی ارتقای اجتماعی فاصله در پی شیوع کروناویروس.

کمپین #AloneTogether یک ملی اجتماعی و استعداد رهبری کمپین که آموزش مخاطبان در اهمیت اجتماعی فاصله از طریق سرگرمی, به گفته مقامات شرکت.

این حرکت به ما در درک این بیماری همه گیر کوروناویروس. مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری توصیه کرده است در برابر تجمعات از 50 نفر یا بیشتر برای بعد از هشت هفته ای را برای جلوگیری از گسترش این بیماری در حالی که رئیس جمهور تهمت حمایت برای اجتناب از تجمع بیش از 10 نفر.

MTV, Comedy Central, برترین شبکه CMT و VH1 خواهد درایو #AloneTogether کمپین که از ویژگی های محتوای ویدئویی-از جمله خود شات تصویری و زنده تصاحب از موسیقی و مشهور استعداد نشان میدهد که چگونه آنها در حال گذراندن وقت خود را در خانه — که خواهد شد به اشتراک گذاشته شده در مجموع به بیش از 500 میلیون پیروان رسانه های اجتماعی با توجه به ViacomCBS. این کمپین نیز طراحی شده و پشتیبانی توسط Nickelodeon است, شرط بندی, فردا و فردا همه-دسترسی هیبت پلوتون تلویزیون و پی اس.

ViacomCBS و آگهی شورا را نیز به منظور توسعه یک ابزار هسته دارایی های خلاق به طوری که #AloneTogether پیام می تواند مورد استفاده قرار گیرد و بر گسترش دیگر کابل, پخش, دیجیتال, اجتماعی و صوتی شرکت.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.nettny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>