مردم ماندن در خانه برای جلوگیری از گسترش این coronavirus دستور 29.8 درصد بیشتر ویدئو در تقاضا عنوان در ماه مارس در مقایسه با یک سال پیش با توجه به کام اسکور.
در علاوه بر این به بینندگان صرف زمان بیشتری در مقابل تلویزیون کام اسکور اشاره کرد که با تئاتر, بسته, بسیاری از studios ساخته شده و بیشتر برای اولین بار اجرا فیلم ها با قابلیت های در دسترس برای مشاهده صفحه اصلی.
به دنبال در set-top-box بر اساس VOD از جمله در خواست اشتراک VOD معاملاتي VOD و الکترونیکی فروش از طریق خانواده متوسط دسترسی به خریداری و یا اجاره ای 16 VOD عنوان در ماه مارس از حدود 12 سال پیش.
اشتراک VOD نشان داد بیشترین رشد را با معامله به ازای هر خانوار افزایش 53% رایگان در تقاضا افزایش 21 درصد است.
بزرگترین افزایش در آمد هفته مارس 29.
در میان دسته ها تناسب اندام و نشان داد که بیشترین میزان افزایش–تا 147%–همانطور که مردم فکر ماندن در شکل. زندگی و خانه بود تا 64 درصد و حق بیمه کانال محتوای شد تا 54 درصد. موسیقی پایین 10٪.
Leave a reply