ما طلب موقت تجارب پرهای تحویل

انفجار از نور نئون با موسیقی همراه تمام سوخت تماس های شخصی در کارخانه رنگ. رنگ زرد روشن حمل و نقل کانتینر کافه Bustelo slinging cortaditos و داغ, ترد, empanadas. سفر به تئاتر که در واقع در واقع در یک Airbnb برای دیدن همه از طریق خانه.

نگه داشتن این یکی-از-یک-نوع پرهای آینده مامانی. ثبت نام. ما. تا.

هوستون یک سر چشمه برای پنجره فرهنگ اما در بالا از آن تعاملی و همهجانبه نوع است. جدید تجربی, سرگرمی و همچنین تئاتر و مواد غذایی و خرده فروشی کسب و کار در این بازار در حال دیدن شیرین cha-ching با توجه به حجم بالا بهره به دلیل تمایل متصل به یک vaporous که عمر پر سود— و آنچه وزوز در حال حاضر به طور مداوم در این پیمایش جامعه است چه چیزی برای شام.

ما می خواهم به لمس همه چیز طعم همه چیز خودمان را غرق در نور اتمسفر. ما می خواهم به احساس. ما می خواهم به گرفتن عکس از خودمان و انفجار آن به رسانه های اجتماعی darkspace و اگر نیست آن را به صورت توانایی به حرکت رو به عقب آن را مانند آنچه که من حتی انجام سه ماه پیش ؟ هیچ نشانه.

چند تجربیات حسی مانند آن را-در حال حاضر بیش از Candytopia و آن را اتفاق می افتد-سمت راست-شرکت رنگ کارخانه تولید هیجان برای آنها چه هستند ‘گرم شایسته TNT آنها را, اما همچنین برای این واقعیت است که در چند ماه آنها را غیر قابل دسترس.

به عنوان یک رسانه های اجتماعی و تاثیر گذار, هوستون, وبلاگ نویس, کری Colbert, انگشتان پا خط وقتی که می آید به آوردن توجه به داغ و جدید. در رشد پنجره فرهنگ او توضیح میدهد: “مردم می خواهند بیشتر از یک خرده فروشی تجربه از فقط یک معامله سرزنش از آن در رسانه های اجتماعی اگر شما می خواهید. هر کس می خواهد به سند چیزهایی که آنها می خواهند یک عکس زیبا برای پست و این پرهای ارائه می کند که در پیک.” داشتن بازدید موقت تجربی نشان می دهد در سراسر کشور مانند مکان شاد در لوس آنجلس و یا موزه بستنی در سان فرانسیسکو او به خصوص دوست دارد چگونه رنگ کارخانه پذیرای جامعه آن بالا میآید داخل.

رنگ کارخانه carves کردن یک تصویر متفاوت از گفتن Candytopia در آن نیست ساده انتقال یک باد صبا توپ-گودال هر چهار ماه یا بسته از پنج قطعه زندگی خود را شیرین تر چند رنگ کارامل ذرت—اگر آنها فراموش کرده اند که آن را خوشمزه است.

در حال حاضر در رفتن, رنگ, کارخانه HTX ندارد قریب الوقوع پایان تاریخ و سرپرستی یک متفکر تفسیر هوستون. ما در هوستون. از انبه مارگاریتا در بر داشت در بسیاری از ناوبری بلوار استقرار به bluebonnets خاموش T C دلقک— به ناقص قهوه ای آب بوفالو بایو.

“ما واقعا می خواهید به آلی گسترش شهر است. به آنچه که آن را دادن به ما در صورتی که رابطه ای دیگر حس می کند, ما می خواهیم به حرکت در می گوید:” سخنگوی رنگ کارخانه کاتارینا قهوه ای است.

چون نمی تعاملی پرهای این قدر قطبی مخالف این نوع از سرگرمی های ما با تجربه به عنوان کودکان ؟ به غیر از یک دو داستان Tyrannosaurus Rex در موزه تاریخ طبیعی اجازه می دهد تا واقعی ترین ticketed تجارب شامل مسکوت مشاهدات از یک اسلحه با طول دور در حالی که مبرم ترین مسئله بود—چه برای میان وعده بعد.

با تشکر از دستی فناوری: صوتی, تصویری, و, نه به ذکر است هر پاسخ قابل تصور است که لحظه ای در دسترس است—آن را مانند شده است که به صورت جامد دهه است. با سرگرمی خدمت در آتشنشانی با سرعت آن را هیچ جای تعجب آن دسته از ورود مواد مخدر انجام نمی ترفند دیگر.

هر چند تئاتر صحنه همیشه به نظر می رسید, پنجره, در, طبیعت, محصولات, آمده, آنها, در Dinolion نشان می دهد مشارکت مخاطبان است که به امری عادی شده است و برای سال ها به عنوان اجرای خرگوش قفس چرخش متعارف تئاتر هنجارهای بر روی سر خود را. صاحب Jeromy آرایشگر میگه پس از تجربه بیشتر خواب در شهر نیویورک یک مثال از تفرجگاه تئاتر که در آن مخاطبان جسمی پیاده روی را از طریق یک بازی واقع در یک فضای غیر متعارف او تصمیم گرفت او می خواست برای آزمایش در همان همهجانبه مد در هوستون.

“من می خواهم این ایده است که مخاطبان می شود شرکت کنند. بعد از دیدن خواب بیشترمتوجه شدم من می خواهم به چیزهایی است که استفاده از آن مکانیک.” Dinolion توصیف خود را به عنوان یک “تمام عیار رسانه ای هیولا” شده است و انجام چیزی که خود را برای هفت سال گذشته.

در ماه دسامبر گذشته همه را از طریق خانهنشان می دهد از ترقه محصولات برگزار شد در یک Airbnb بود و مخاطبان احساس بسیار پرواز بر روی دیوار به عنوان هر عمل صورت گرفت در یک اتاق مختلف شاهد یک “شب کریسمس” روشن کردن بازیگران دو پدران خود را قبل از پدر و مادر و تعجب آلوده با انزال سانتا. که از نظر تعطیلات سرگرمی است که کاملا مخالف از هر معمول دو-ساعت-احساس-مانند-هفت سات خیره شناخته شده به عنوان فندق شکن. دوست دارم کسانی که بلند, لباس تنگ آقایان. نگه دارید تا کار خوب.

هوستون مواد غذایی صحنه زندگی می کند و تنفس پرهای آنها به عنوان خدمت به رشد برای بالا و بدو خدمت و یا شاید آن را به طور گسترده ای شناخته شده با نام تجاری حذف می گویند ‘ello فرماندار. در بهار گذشته قوی طعم کافه Bustelo graced هوستون برای دو و نیم ماه به عنوان عکس fluttered در سراسر رسانه های اجتماعی رنگارنگ ظرف حمل و نقل ساکنان آن.

“با هوستون متنوع, غذا و نوشیدنی, فرهنگ و هنر التقاطی صحنه شهرستان حمل بی همتا پرنیان که کافه Bustelo مکمل…Houstonians آمد در droves, سفارش cafecitos و empanadas برای رفتن یا coronados و pastelitos به نشستن مزه و به اشتراک گذاری می گوید:” ادواردو مرینوس ارشد مدیریت نام تجاری در J. M. Smucker شرکت. گوسفند مرینوس می گوید ظرف کافه اجازه می دهد تا آنها را به بوتیک مد تجارب آنها به عنوان انطباق با شهرهای مختلف و بازار.

برای کسب و کارهای کوچک مانند نام تجاری شیوه زندگی استافورد یوجین یک تولید کننده لوکس, جوراب, صاحب استافورد آدامز می گوید انعطاف پذیری کوتاه مدت پرهای اجازه می دهد تا او را به پایین سربار و همچنین شعبه به مکان های مختلف است.

“من می خواهم دائمی فضا در برخی از نقطه, اما با رشد, من می خواهم به در تماس با مردم به عنوان بسیاری که ممکن است.” Adams تا به حال شش پرهای در سال گذشته در یک فروشگاه لباس در نشان می دهد تجارت در یک نمایندگی خودرو و او را خوشحال و با پوشش و همچنین به عنوان آنچه که او می آموزد و از هر تجربه. “[پرهای] به من نشان می دهد آنچه که من نیاز به تمرکز و انجام متفاوت است.”

در یک شهر با نشاط به عنوان هوستون, عمومی شور و هیجان در اطراف پنجره مدل از بعدی به بعد به بعد به عنوان امری اجتناب ناپذیر به عنوان یک hamster ورزش آن چرخ در 3 ساعت در لعنت صبح. آن را هرگز قدیمی—برای همستر.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>