‘ما همه تاکید کرد’: راهنمایی برای چگونه به کمک روابط خود را زنده ماندن قرنطینه

Coronavirus اتحادش را تغییر تقریبا همه چیز را ما می دانیم.

مردم دیگر رفت و آمد به دفتر و بیرون رفتن برای یک نوشیدنی است که دیگر یک گزینه است. هفته گذشته رژیم صهیونیستی است. بیل لی دستور Tennesseans به ماندن در خانه.

تنظیم به حالت عادی می تواند دشوار است, به خصوص اگر شما با دیگران زندگی می کنند. دانشگاه-کالج باروخ پروفسور پاتریشیا رابرتسون که مطالعات ازدواج و روابط خانوادگی ارائه مشاوره در مورد چگونه به نگه داشتن آن روابط سالم است. رابرتسون نیز میزبان پادکست “متصل” که در آن او مورد بحث و بررسی موضوعات مشابه.

استرس باعث منفی

همه تغییراتی که coronavirus آورده اضافه کردن استرس به زندگی ما رابرتسون گفت. زمانی که مردم هستند تاکید کرد آنها شروع بازیگری متفاوت و اغلب بیشتر منفی. این مهم است برای شناسایی چگونه و چه زمانی که منفی تحت تاثیر قرار است روابط خود را.

“فقط آگاه باشید که منفی شروع به اتفاق می افتد در تعاملات خود را و آن را افزایش” رابرتسون گفت. “نکته بعدی این است که بدیهی است که در نظر گرفتن مالکیت منفی است که شما در حال کمک بنابراین لازم نیست به طور خودکار در تعامل با سرزنش کردن شریک زندگی خود را برای تمام فعل و انفعالات منفی.”

اگر منفی است شروع به خزش در داشتن جدایی فیزیکی کمک می کند. رفتن برای پیاده روی یا رفتن به یک اتاق جداگانه. رابرتسون نیز توصیه می شود در نظر گرفتن زمان هر روز به تمرکز بر روی چیزهای مثبت مانند آنچه که شما در مورد یک فرد یا چگونه همه ما متصل است.

“هنگامی که ما در حال تاکید کرد ما می توانیم به طور خودکار فرض کنیم یک منفی قصد. … در این زمان هنگامی که ما در حال تمام تاکید کرد سعی کنید بسیار سخت به آن واکنش اولیه بیشتر از یک مثبت قصد” رابرتسون گفت.

سعی کنید برای حفظ یک برنامه و قوانین خانه

اکثر زوج ها و یا هم اتاقی در حال استفاده می شود به کار و یا دور شدن از خانه برای بسیاری از روز است. رابرتسون پیشنهاد تنظیم یک برنامه که شبیه آن است. اگر شما هر دو کار از خانه در حال حاضر در نظر بگیرید کار از فضاهای جداگانه و یا موضوعاتی که خارج از محدوده تا پایان روز کاری.

با مدارس در ایالت تنسی لغو و کودکان در خانه در حال حاضر رابرتسون گفت COVID-19 خواهد بود “حماسه آزمون ما تعادل کار و زندگی.” داشتن یک برنامه در محل می تواند کمک به حفظ برخی از عادی. مطمئن شوید که قوانین طبیعی هنوز هم اجرا می شود.

“ما نمی خواهیم خانه های ما به نوبه خود به این وحشی, غرب وحشی” رابرتسون گفت.

اگر کودکان در حال حاضر از مدرسه به خانه مطمئن شوید که خانه قوانین و نظم و انضباط ماندن همان. رابرتسون توصیه می شود کتاب “1-2-3 سحر و جادو” که آدرس نظم و انضباط و نحوه “مدیریت بالقوه از هرج و مرج است.”

مکالمات باز با کودکان

کودکان هم جهان خود را وارونه. رابرتسون توصیه می شود با داشتن باز گفتگو و به رسمیت شناختن است که این مکالمات که اتفاق خواهد افتاد بیش از یک بار.

“این مکالمات بزرگ” رابرتسون گفت. “توضیح یک بیماری همه گیر است و توضیح اهمیت چرا ما نمی توانیم از مهم بالا مفهوم … اغلب کسانی که مکالمات آیا فقط یک بار اتفاق می افتد.”

با کودکان این گفتگوها ممکن است در مورد اینکه چرا آنها نمی توانند خارج رفتن و یا دیدن دوستان خود را. برای کودکان بزرگتر آن می تواند شامل علم پشت این ویروس و یا بحث در مورد اضطراب و نگرانی. کسانی که مکالمات و سپس پیدا کردن راه های خلاقانه برای کمک به مدیریت کودکان نگرانی و یا ارتباط با دیگران است.

“کودکان بسیار خلاق” رابرتسون گفت. “بنابراین اگر شما آنها را که طول و عرض که آزادی به آمده تا با ایده های خلاقانه برای چگونه به ماندن متصل با دوستان, من می دانم که آنها می آیند تا با ایده های بهتر از من می تواند.”

به دیگران برسد

در حالی که تمرین فیزیکی فاصله برای ایمن ماندن مهم است به ماندن متصل به دیگران است. رابرتسون توصیه می شود تماس پیام کوتاه و یا تصویری-چت با دوستان و خانواده شما می توانید جسمی را ببینید در حال حاضر.

“انسان به طور طبیعی انسان اجتماعی” رابرتسون گفت. “ما می خواهیم برای اتصال و نزدیکی هر یک از دیگر, اما ما باید به فاصله اجتماعی.”

وجود دارد راه های دیگر برای دریافت خلاق: ارسال پست الکترونیکی حلزون به پدربزرگ و مادر بزرگ یا یکی از اعضای خانواده و یا می آیند تا با یک بازی است که می تواند بر روی ویدئو چت. سعی کنید و فکر می کنم خارج از جعبه برای ارتباط با دیگران است.

یک پیشنهاد برای بچه های جوان است که با داشتن آنها تماس بگیرید و یا تصویری-چت پدربزرگ و مادر بزرگ و خواندن یک کتاب با هم. یکی دیگر از ایده به طرح یک شکار روبنده است که می تواند از طریق تلفن انجام شود. رسانه های اجتماعی چالش های جدید موسیقی پاپ در حالی که هر کس در خانه است و رابرتسون توصیه می شود به چالش کشیدن اعضای خانواده به آن.

“این یک زمان که در آن استرس زا و ما خسته و ما احساس می کنیم مثل این است که هرگز پایان دادن به” رابرتسون گفت. “پس هر چیزی شما می توانید انجام دهید برای خنده و یا در تعامل با مردم فقط امکان استفاده از آن از آنجا که ما نیاز به کسانی که می خندد در حال حاضر.”

رسیدن اگر شما نیاز به کمک

برای برخی از این نگرانی است که با یک بیماری همه گیر در حال جدی است. اگر شما به خودتان پیدا کنید نیاز به کمک خود را با سلامت روان در نظر رسیدن به یک حرفه ای. بسیاری از متخصصان سلامت روانی در حال ارائه خدمات آنلاین است که به راحتی قابل دسترس هستند.

رابرتسون نیز ارائه منابع زیر را برای کسانی که ممکن است در موقعیت های نا امن:

  • برای خدمات بهداشت روانی یا درمان سوء مصرف مواد: https://www.samhsa.gov/find-treatment
  • ملی پیشگیری از خودکشی نجات: 800-273-TALK (8255)
  • ملی خشونت خانگی تدریس خصوصی در خانه: 800-799 امن (7233)

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>