آنچه او گفت: انتقال منتقد فیلم Pauline Kael شور و شوق برای سینما

وجود دارد نسبتا مدرن ضرب المثل با منشاء نامشخص در نظر گرفته شده برای جلوگیری از تورم تظاهر موسیقی انتقاد: “نوشتن درباره موسیقی است مانند رقص در مورد معماری.” تصور کنید پس از آن حتی بیشتر متورم تلاش در خطر نوشتن یک نقد و بررسی یک فیلم در مورد کسی که نوشت: فیلم بررسی است.

من در کالج بود وقتی که من خواندن عمیق تر به فیلم, Pauline Kael سوم مجموعه ای از فیلم, بررسی و من unhesitatingly کاهش یافت و در طلسم خود را. در اینجا بود یک نویسنده اختصاص داده شده است که هزاران نفر از کلمات به یک فیلم expounding در بند بعد از بند آنچه او دوست داشت در مورد آن بلکه فقط به عنوان زمان زیادی به آن نقص ها و اشتباهات. با الهام از او به عنوان مثال من با چکش من اولین فیلم نقد و بررسی و تضعیف آن به دفتر دانشگاه کاغذ.

من همچنان به خواندن Kael اما در پایان دهه 70, من پیدا کردم خودم بیشتر تمایل به مخالفت با تعصبات عجیب و غریب. Kael بالا سوار شد در خود قدرت. او از درگیر شدن در یک گفتگو با او در مورد علاقه فیلمسازان دیگر; او آزار دهنده آنها. زمانی که او نیاز به افزایش شهرت و یا بیشتر از بین بردن او درگیر شبکه ای از همراهی دستیارش و mentees به “Paulettes” برای گسترش احکام. او را بگویید مصاحبه که او مخالف و بیش از هر خط که بررسی شد پاره از او بسیار روح اما زمانی که در یک تناقض او می خواهم شانه شکایت با “این تنها یک فیلم است.” حتی معروف او barbs شد نشان می دهد بیشتر از ماده و نه حتی یک اصلی را نشان می دهد. مقایسه Kael را بررسی 1978 فیلم زمان مشابه در سال آینده “اگر کسی شما را به اشتباه در مورد مراقبت از اصرار خود را برای رفتن به این فیلم را به یک چراغ قوه کوچک و یک کتاب” با دوروتی پارکر بیشتر موجز خط 60 سال قبل در مورد موسیقی دختر O’ Mine: “اگر شما نمی گره را یک کتاب است.”

راب Garver را در آنچه او گفت: هنر Pauline Kael است شادی بخش پرواز را از طریق Kael زندگی و کار با استفاده از تلویزیون و فیلم و صحبت کردن-سر مصاحبه (فیلمساز پل شریدر و منتقد مایکل Sragow بحث در مورد خدمات خود را به عنوان Paulettes فرهنگی منتقد کامیل Paglia برگزاری جلو در هیچ چیز به طور خاص) و اسراف تخصیص فیلم کلیپ برای نشان دادن فیلم او دفاع و پشتیبانی و مجادلات او برانگیخت. آن را به عنوان انگیز و تحریک آمیز به عنوان Kael خودش شوخ و ساینده صریح و ترس به عبور از خطوط ادب را به یک نقطه. با وجود محدودیت های فضا و زمان (و رسانه ها), Garver قطاری بسیار از روح ساخته شده است که خوانندگان عشق Kael کار — و اغلب آنها را می خواهید به پرتاب نیویورکر در سراسر اتاق.

Garver باعث می شود قانع کننده در مورد Kael بود den مادر جدید, هالیوود, رنسانس در آمریکا فیلمسازی آغاز شد که در سراسر سال 1967 به پایان رسید و در اواسط 70s با ظهور گسترده انتشار فیلم های پرفروش و لوکاس/اسپیلبرگ nexus از juvenilia. Kael شده بود بررسی فیلم پس از 1950s و حتی ایجاد کرده کمی هم بزنید هنگامی که او از کار اخراج شد مجله مک کال بودن کافی محترمانه به کرگدن شناخته شده به عنوان صدای موسیقی. او را ستایش بانی و کلاید ساخته شده است که نام او و بررسی مثبت مجبور Bosley Crowther از این نیویورک تایمز به تجدید نظر منفی خود را به نقد و بررسی — و فرود Kael یک موقعیت در نیویورکر.

در اوج Kael مهم صدای ترکیبی از رفتار از روی خودستایی, combativeness و پایین ابرو slumming. Garver اجازه می دهد تا enthusiasms و جدل چرخش در یک گردباد را به سرعت تا زمانی که تبدیل شدن آنها به یک تاری — Scorsesenashvilledepalmalasttango! — و نقش خفیف دو entendres از عناوین کتاب به از نو خلق کردن Kael را در آغوش نفس اماره از تجربه سینمایی حتی زمانی که آن را به معنای استناد به فیلم هایی که از او بعید است دیده می شود (Russ Meyer را جنگره, طرح نه از فضا, Ilsa: She-Wolf of the SS) اجازه دهید به تنهایی تحسین است. آن را سخت برای به دست آوردن مقدار ماده از گردباد اما Garver منتقل عادلانه حس بی پروا بار و Kael شور.

این فیلم ممکن است overpraise موضوع آن در زمان (من می تواند قبول کند که Kael شد خواننده مشتاق اما این فیلم تشبیه آن به وودوارد و برنشتاین پژوهش در همه مردان رئیس جمهور) اما آن را نیز می پذیرد چند از او ساقط. او در سال 1971 مقاله “بالا بردن کین” که در برابر استدلال شهروند کین که یک کار صرفا فنر از نبوغ اورسن ولز در حال حاضر به نظر می رسد مانند contrariness به خاطر خود; توضیحات مقابله ناهار با David Lean باعث می شود او را صدا مانند زود رنج نوجوان در رشد یو پی اس’ جدول. این هم بخشی از Kael شخصیت و حتی شاید از او درخواست تجدید نظر.

آنچه او گفته است که یک ورزش سریع در تاریخ سینما اما غالب شکل عادلانه است Kael خودش. گزیده ای از بررسی به عنوان خوانده شده توسط سارا جسیکا پارکر بقیه به شدت در یک آستر و عاقلانه ترک گاهی اوقات تهدید به کاهش Kael به معادل معاصر یوتیوب مفسر خودمان افتخار از صدای خود او از فیلمهای او مورد بحث. او را تحسین بودند در معرض ابتلا به می گویند چیزهایی مانند “خواندن او بهتر است از رفتن به فیلم” بدون ترس است که او را در تضاد با آنها. حتی او سخاوتمندانه ترین بررسی های قابل ملاحظه ای در مورد خودش واکنش های شخصی و منحصر به فرد از نقطه نظر جداگانه از کسانی که از هر عضو دیگر از مخاطبان و یا — از همه مهمتر — از بحرانی ایجاد. به عنوان پل شریدر یک Paulette که خود فیلم که اغلب موضوع داغدار بررسی توضیح می دهد که “چه Kael ترویج نبود فیلم; از آن او بود.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>