YouTube نظر ‘کانال’-مانند مدل اشتراک: گزارش


با توجه به اطلاعات گوگل متعلق به تصویری غول پیکر خواهد فروش شخص ثالث خدمات اشتراک در یک طرح شبیه به آمازون کانال

یوتیوب در حال صحبت کردن در به اشتراک ارائه دهندگان OTT در مورد بازاریابی خدمات خود را در یک مدل شبیه به کانال های آمازون و اپل تلویزیون کانال.

با توجه به اطلاعاتمذاکرات برگزار شده است بیش از گذشته چند ماه و معلوم نیست که چه در راه واقعی dealmaking آمده است از آنها.

مرتبط با: YouTube تلویزیون پیشی 2M مشترکین

آمازون از سال 2015 اجازه دهید آن نخست تصویری مشتریان ثبت نام برای صدها نفر از OTT اشتراک خدمات اعم از HBO به پی اس برای فردا همه دسترسی از طریق آمازون پلت فرم حفره بخشی از اشتراک درآمد در حالی که دست زدن به ارتباط با مشتری.

اپل به تازگی راه اندازی نسخه خود را از این مدل به نام اپل کانال های تلویزیون.

این باور است که آمازون و اپل در حال جمع آوری بین 30% – 50% از اشتراک درآمد حاصل از هر معامله.

گوگل متعلق به پلت فرم های ویدئویی در حال حاضر در حال رشد مدل اشتراک خود را برای سرپا نگه داشتن یک کسب و کار است.

گوگل/یوتیوب پدر و مادر شرکت الفبا در طول سه ماهه چهارم درآمد تماس هفته گذشته گفت که آن را در حال حاضر دارای 20 میلیون پرداخت مشتریان همراه برای خدمات اشتراک موسیقی یوتیوب YouTube و حق بیمه. در ضمن این را نیز گفت که مجازی MVPD یوتیوب تلویزیون پیشی گرفته است 2 میلیون مشترک.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>